AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Skrevet 12. april 2024 Jeg skal opereres i begynnelsen av neste uke, det skal legges prolenbånd under urinrøret. Det står i infoen at man skal vente med samleie til man har sluttet å blø, men det står ikke hvor mange dager jeg kan forvente å blø. Det er det første. Det andre er at jeg synes det høres litt skummelt ut å skulle ha en penis oppi der igjen for tidlig, er redd for at såret skal sprekke opp, at det er ømt og at det vil være vondt med støt. Noen som vil dele erfaringene sine med hvor raskt dere hadde sex etter operasjonen og om dere opplevde smerte. Ser også at sykemeldingstiden varierer fra 1-4 uker etter hvilket sykehus man tar operasjonen. Hva trengte dere andre? Jobben min innebærer tunge løft. Anonymkode: 47dfe...198
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Skrevet 12. april 2024 Må du ha sex den første måneden da? Anonymkode: a0f71...5cc
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (På 12.4.2024 den 21.45): Må du ha sex den første måneden da? Anonymkode: a0f71...5cc Må ingenting, men har jo lyst på sex. Anonymkode: 47dfe...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå