Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at samboer har blitt mer og mer krevende. Nå føler jeg at hun har tråkket over grense. Hun har bestilt kurs for oss uten å spørre meg. Dette er sånn pustekurs som man ser i komedier.

Jeg ble rasende da hun fortalte det og gikk. Det var tydelig at hun forstod alvoret for jeg blir sjeldent så sint. Jeg har snakket med en kamerat om dette som har en teori at det er biologisk. At hun gjør alt hun kan for at vi skal bli best mulig foreldre.

Samboeren min kom akkuratt med en kopp te til meg for å sjekke om jeg fortsatt er sur. Vet ikke om jeg skal kreve unnskyldning eller late som ingenting, men har ikke lyst til å sitte ved siden av henne nå.

Er det noen menn som har vært på sånn kurs og hvordan var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt forsøk 👍

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du skal selvfølgelig på kurs.

Anonymkode: 3bc0e...443

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For dagens kvinner er fødsel noe helt hårreisende. Sannheten er at kvinner har fødd i 25 tusen år. Og i Norge er dødeligheten nede en håndfull eller færre i året. Ikke akkurat noe rocket science.

La hun fullføre det kurset alene. Du kan med god samvittighet ta turen til puben og se en fotballmatch

Anonymkode: b25c3...237

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal bruke litt mer tid sammen med «samboeren» din i stedet for å henge så mye på KG og lage tråder om denne «samboeren» din?

Anonymkode: f5a1b...754

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

:balltre:

enten er du et troll, eller så er du en dårlig partner. Take your pick

Anonymkode: 259f1...c8a

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

:balltre:

enten er du et troll, eller så er du en dårlig partner. Take your pick

Jeg har angst for å delta i den slags sammenhenger og det vet samboer veldig godt. Må jeg ha legeerklæring for å bli forstått?

Skrevet

Jeg må si meg enig i at sånt virker ganske teit, og hun bør gjerne dra alene. Er hun en som generelt lager mye styr og oppstandelse rundt graviditeten?

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (57 minutter siden):

Jeg må si meg enig i at sånt virker ganske teit, og hun bør gjerne dra alene. Er hun en som generelt lager mye styr og oppstandelse rundt graviditeten?

Det er vel heller ts som lager styr og oppstandelse. Han svir sausen til svigermor med vilje.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er vel heller ts som lager styr og oppstandelse. Han svir sausen til svigermor med vilje.

Jeg er for lat til å gidde å diskutere på tvers av tråder😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For dagens kvinner er fødsel noe helt hårreisende. Sannheten er at kvinner har fødd i 25 tusen år. Og i Norge er dødeligheten nede en håndfull eller færre i året. Ikke akkurat noe rocket science.

La hun fullføre det kurset alene. Du kan med god samvittighet ta turen til puben og se en fotballmatch

Anonymkode: b25c3...237

TS synes det er mye mer mandig å henge på KG og lufte bekymringene sine her enn å dra på puben og se fotball. Det tror jeg egentlig du gjør også innerst inne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper det er troll, men om det ikke er eller det finnes andre menn som lurer på hva f*** en pustekurs er og hvorfor de bør med:

1. Google it :).

2. Fordi det er du som far i fødselen som skal hjelpe henne å puste, holde kroppen så rolig som mulig slik at riene «brukes».

Hun bærer og skal føde ditt barn og holde barnet i live med sin kropp. Pell deg på kurs og bli en Far og Mann.

Anonymkode: 69f0e...640

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Si du heller kan melde deg på matlagingskurs … 

Anonymkode: bed70...812

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Ulf-Bjarne skrev (1 time siden):

Jeg har angst for å delta i den slags sammenhenger og det vet samboer veldig godt. Må jeg ha legeerklæring for å bli forstått?

Å hun er nok bekymret for fødselen, men akkurat det driter du i og setter ut piggene og forventer en unnskyldning fra henne. Gud bedre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenk å bli skjelt ut av den du venter barn sammen med for noe så uskyldig.

Håper ikke det er for sent for henne å ta abort.

Anonymkode: ec606...97f

• Liker 1
Skrevet
Ulf-Bjarne skrev (2 timer siden):

Mens på jobben elsker du å være festens midtpunkt. Næh, kjøper ikke den. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Trodde dette var noe alle gravide fikk tilbud om. Jeg og min mann fikk det da vi ventet første barn for 25 år siden, og selvfølgelig gikk vi begge to. Og alle kvinnene der hadde mannen sin med seg.

Anonymkode: a06f6...b6f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er faktisk helt vanlig at man som PAR drar på fødselsforberedende kurs. Herregud for en ape du er

Anonymkode: 90f59...c30

• Liker 3
Skrevet

Jeg har foreslått at vi kan se en youtube video sammen hjemme, men det er ikke bra nok for samboer. Virker som om hun vil ha med meg med for å vise meg frem. Litt sånn, se hvordan mannen min gjør alt jeg ber ham om. Dessuten er det hun som skal føde og ikke meg. Føler at jeg har gjort mitt ved å gjøre henne gravid. Det var hun som ønsket seg barn og jeg sa ja.

Hvorfor er ikke youtube videoer bra nok for henne?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Trodde dette var noe alle gravide fikk tilbud om. Jeg og min mann fikk det da vi ventet første barn for 25 år siden, og selvfølgelig gikk vi begge to. Og alle kvinnene der hadde mannen sin med seg.

Anonymkode: a06f6...b6f

Det var nok det de hadde. Hadde mannen sin med seg.

Anonymkode: a855e...5b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...