AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Skrevet 12. april 2024 Er det bare meg som er gammeldags som føler dette blir feil i en alder av 36 år? Har snappet/chattet med denne mannen i snart 1 år, men jeg har holdt tilbake og har ikke følt meg klar for dating. Før nå. Kanskje. Men jeg liker ikke at han hele tiden vil møtes hjemme hos seg og ikke ute? Selv sier han at han vil virkelig bruke tiden effektivt, og bli ordentlig kjent - bare meg og han. Han kommer ofte med komplimenter og virker genuin og oppriktig interessert. Jeg har holdt tilbake. Men tanken på å bli såret, tanken på å ha sex etter lang tid uten gjør meg så nervøs. Føler meg ikke klar. Eller så er jeg bare redd. Anonymkode: 80af8...6ff 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Skrevet 12. april 2024 Ikke begynn med hjemmedate med den manipulative fyren.."bruke tiden effektivt"..haha😂😂 Han kan jo være helt forferdelig eller farlig for alt du vet! Man kan snakke med folk på nett til fingrene faller uten å vite noe om hvordan de er IRL..Jeg dater selv og påpasselig med å treffe menn på offentlig grunn og passer på at de ikke vet hvor jeg bor i første omgang. Hadde aldri turt date ellers..overvekten av de jeg har truffet var en diger skuffelse og jeg hadde aldri giddet jatte med noen som helst i ett år, før jeg sjekket hvem de egentlig er for å si det sånn.. Anonymkode: bfd0c...902 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Skrevet 12. april 2024 Nei, ikke møt noen første gang hjemme! Hvis han ikke respekterer det så er han ikke en bra fyr. Anonymkode: 47844...56b 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #4 Skrevet 12. april 2024 Første date med kjæresten var hjemme hos henne, funket fint det 😊 Anonymkode: 91de6...188 1
Bananawolf Skrevet 12. april 2024 #5 Skrevet 12. april 2024 Nei ikke gjør det. Møt han et annet sted først. Er han ikke interessert i det, så vet du han kun er ute etter sex. Du kan heller ombestemme deg ila dagen om du ser det går bra, men ikke bli manipulert til å gjøre noe du ikke er komfortabel med bare for å tilfredsstille han. 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #6 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men tanken på å bli såret, tanken på å ha sex etter lang tid uten gjør meg så nervøs. Føler meg ikke klar. Eller så er jeg bare redd. Anonymkode: 80af8...6ff Har det blitt en epidemi i kvinner som ikke takler å bli såret, og er redd for alt som har med kjærlighet å gjøre? Anonymkode: 66a28...519 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #7 Skrevet 12. april 2024 Jeg tenker motsatt, at jeg er voksen nok til å gjøre hva jeg vil! Også sex på første date hvis det er det jeg har lyst til. Men så er jeg å voksen nok til å ikke gjøre ting jeg ikke vil. Anonymkode: 9056d...60d 1 1
svartkatt Skrevet 12. april 2024 #8 Skrevet 12. april 2024 Mange vil ikke møtes offentlig fordi de er redd kjente skal se dem.. og noen liker ikke å gå ut blant folk.. og de fleste vil, kanskje regnet med, at det blir sex om man treffes hjemme. Er ikke nødvendigvis galt å ha sex første gang, men ingen har vondt av å vente. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #9 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har det blitt en epidemi i kvinner som ikke takler å bli såret, og er redd for alt som har med kjærlighet å gjøre? Anonymkode: 66a28...519 Klart det blir en epidemi av kvinner som er redd menn, som reaksjon, når de aller fleste kvinner opplever å bli behandlet virkelig dårlig. Ikke akkurat sjarmerende han her heller.. "vi må nesten effektivisere og pule straks vi møtes fordi jeg har så dårlig tid!".. Anonymkode: bfd0c...902 2 1
Fjompenisse Skrevet 13. april 2024 #10 Skrevet 13. april 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Er det bare meg som er gammeldags som føler dette blir feil i en alder av 36 år? Har snappet/chattet med denne mannen i snart 1 år, men jeg har holdt tilbake og har ikke følt meg klar for dating. Før nå. Kanskje. Men jeg liker ikke at han hele tiden vil møtes hjemme hos seg og ikke ute? Selv sier han at han vil virkelig bruke tiden effektivt, og bli ordentlig kjent - bare meg og han. Han kommer ofte med komplimenter og virker genuin og oppriktig interessert. Jeg har holdt tilbake. Men tanken på å bli såret, tanken på å ha sex etter lang tid uten gjør meg så nervøs. Føler meg ikke klar. Eller så er jeg bare redd. Anonymkode: 80af8...6ff Men du har sagt til ham at du helst ikke ønsker å møte ham hjemme hos ham? Jeg kunne nok også ha foreslått en hjemmedate. Sånn at jeg kan diske opp med noe god mat og at man kan snakke i fred og ro. Har til og med et gjesterom som kan benyttes, dersom det er snakk om overnatting, sånn at det er åpenbart at det ikke må være sex involvert. Men har også nok sosial kompetanse til å skjønne at kvinner kan synes det er en ubehagelig tanke å møtes hjemme og respektert det dersom de takker nei. 1
Majer Skrevet 13. april 2024 #11 Skrevet 13. april 2024 Høres ut som han bare vil ha sex. Dessverre 1 1
Loff77 Skrevet 13. april 2024 #12 Skrevet 13. april 2024 Må vel ikke overnatte eller ha sex selv om man har en hyggelig hjemmedate med god mat og litt vin?
fjær Skrevet 13. april 2024 #13 Skrevet 13. april 2024 I snart 1 år? Kanskje han føler dere kjenner hverandre godt allerede? Jeg tenker at du må forberede deg for å få litt "sjokk" etter nesten 1 år med chatting har du nok bygd deg ett bilde over hvordan han er, og mye mulig at det bildet ikke passer med virkeligheten. Nettopp derfor brukte jeg aldri chatte lenge før vi møttes for ett kjemitreff. Hvis du allerede har møtt han og ved kjemien er der, så se bort fra denne meldingen 😂 1
Eloise12345 Skrevet 13. april 2024 #14 Skrevet 13. april 2024 (endret) Mitt råd er å ikke gå på hjemmedate i starten. Hvis du er ute etter et seriøst forhold så er det best å starte med turgåing eller felles interesser. Det andre kan lett ende i ingen felles interesser, men kun sex. Endret 13. april 2024 av Eloise12345 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #15 Skrevet 13. april 2024 Vi chattet/gamet i 6 mnd før vi møttes, da dro jeg til han i 5 dager, sex 5 min etter vi kom inn døren. Vi har vært sammen i 2 år nå og bodd sammen i 1 år. Man blir utrolig godt kjent online, spesielt om grunnmuren er felles interesser tror jeg. Vi hadde brukt mye cam siste mnd før møtet så vi var kjent med mimikk, utseende og til dels kroppsspråk. Anonymkode: 638ee...982
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #16 Skrevet 13. april 2024 Det er ikke bare han som bestemmer hvor og hvordan ting skal bevege seg fremover. Du bestemmer like mye. Det er ikke feil at du vil bli kjent med ham i virkeligheten, før du vurderer sex. Kan du ikke bare spørre om han blir med å gå tur i parken, så tar dere en kaffe eller lunsj etterpå? Kan være greit å starte med å gjøre noe sammen, ikke bare sitte pal overfor hverandre. Anonymkode: 68dcc...83a 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #17 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Klart det blir en epidemi av kvinner som er redd menn, som reaksjon, når de aller fleste kvinner opplever å bli behandlet virkelig dårlig. Ikke akkurat sjarmerende han her heller.. "vi må nesten effektivisere og pule straks vi møtes fordi jeg har så dårlig tid!".. Anonymkode: bfd0c...902 Er dette noe som har forandret seg fra menn i det siste? Anonymkode: e44f9...525
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #18 Skrevet 13. april 2024 Fjompenisse skrev (5 timer siden): Men du har sagt til ham at du helst ikke ønsker å møte ham hjemme hos ham? Jeg kunne nok også ha foreslått en hjemmedate. Sånn at jeg kan diske opp med noe god mat og at man kan snakke i fred og ro. Har til og med et gjesterom som kan benyttes, dersom det er snakk om overnatting, sånn at det er åpenbart at det ikke må være sex involvert. Men har også nok sosial kompetanse til å skjønne at kvinner kan synes det er en ubehagelig tanke å møtes hjemme og respektert det dersom de takker nei. Har sagt det flere ganger at jeg vil møtes ute. Han kommer med motforslag. TS Anonymkode: 80af8...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #19 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har sagt det flere ganger at jeg vil møtes ute. Han kommer med motforslag. TS Anonymkode: 80af8...6ff Da er han nok bare ute etter en ting, hvis han ikke er villig til å møte deg offentlig første gang så hadde jeg skrota hele fyren, da har han ikke mye respekt for deg. Anonymkode: 5cec6...115 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #20 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har sagt det flere ganger at jeg vil møtes ute. Han kommer med motforslag. TS Anonymkode: 80af8...6ff Han er ikke særlig god til å plukke opp hva andre sier. Spør om noe konkret. Tid, sted, aktivitet, blir du med. Da må han svare ja eller nei. Kommer han med motforslag, så overse det, pek tilbake på at du ønsker svar på ditt forslag. Så kan dere snakke om hans forslag senere. Anonymkode: 68dcc...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå