. Anonym. Skrevet 12. april 2024 #1 Del Skrevet 12. april 2024 Blir det noensinne bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Del Skrevet 12. april 2024 Det er kanskje sånn man trenger en psykolog til. Går du i behandling? Anonymkode: 2cb7c...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #3 Del Skrevet 13. april 2024 . Anonym. skrev (21 timer siden): Blir det noensinne bedre? Etter behandling, etter å ha fylt 30 og etter å ha jobbet med meg selv og mestringsfølelse så går det over. Man må bare leve med det om man ikke jobber seg igjennom det. Er forlatt av min mor gjentatte ganger, helt til hun sa at hun aldri vil se meg igjen. Nå er jeg en veldig god og omsorgsfull mamma for to egne barn. Min mor får jeg ikke gjort noe med, bare veien videre. Hva har du gjort hittil for å få det bedre? Anonymkode: e5a16...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 13. april 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 13. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Etter behandling, etter å ha fylt 30 og etter å ha jobbet med meg selv og mestringsfølelse så går det over. Man må bare leve med det om man ikke jobber seg igjennom det. Er forlatt av min mor gjentatte ganger, helt til hun sa at hun aldri vil se meg igjen. Nå er jeg en veldig god og omsorgsfull mamma for to egne barn. Min mor får jeg ikke gjort noe med, bare veien videre. Hva har du gjort hittil for å få det bedre? Anonymkode: e5a16...811 Jeg gikk gjennom emdr behandling for 3 år siden men behandleren mente at jeg hadde lite utbytte av det. Psykologen jeg hadde på den tiden mente at jeg ikke har behov for å snakke ut og at det ikke finnes mer hjelp å få hos dem. Jeg har vært innlagt flere ganger å spurt om hjelp men får ikke noe behandling i det offentlige helsevesenet. I 2023 gikk jeg gjennom en lang rettsprosess mot min overgriper. Endret 13. april 2024 av . Anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå