AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Skrevet 12. april 2024 Han raper og fiser, med borde og ikke bare det han gjør en stor greie av det og prøver å rape det høyeste han kan, og etter på sier han ahhhh. Når han skal fise så suer han ååååååhhhh og presser skikkelig for å prøve å få en høy lyd. Jeg blir kvalm og føler avsky. Og han forstår ikke hvorfor jeg syns det er ekkelt.....Er dette normal oppførsel, når menn har passert 40`? Anonymkode: 243a0...267 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Skrevet 12. april 2024 Nope, han gjør det garantert for å provosere.. Jeg ville samlet opp en saftig en selv og sluppet like ved, gjerne tett inntil, slik at han ikke kom unna - og så når han reagerte si "det er jo du som har lært meg at dette er helt greit så hva er det du sutrer for" Anonymkode: 90952...256 2 1 2
Millinea Skrevet 12. april 2024 #3 Skrevet 12. april 2024 Er jo befriende å kunne være seg selv i sitt eget hjem da 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #5 Skrevet 12. april 2024 Tipper han er frustrert for noe. Spør ham, ikke bare si «æsj», selv om sikkert er det du tenker. «Har du det bra? Jeg bare legger merke til at du har endret oppførselen i der siste?» Så sier du på peneste måten du kan at du syns deg er fint om han er litt mer diskret. M40 Anonymkode: 260bb...794 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #6 Skrevet 12. april 2024 Begynn å legg brukte bind/tamponger på vasken og slikt😂 Anonymkode: 8b6b2...7e4 2 1 7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #7 Skrevet 13. april 2024 Hva med å se på bakenforliggende årsaker, i stedet for å finne på alle slags rare hevnaksjoner? Dette er en klassisk passiv aggressiv måte, å legge opp til et brudd. Han er ferdig med forholdet, og kommer nå til å eskalere idiotfaktene sine, til det oppstår konflikt, der ts skal være den som sier de magiske ordene. Desverre er det en vanskelig situasjon å håndtere. Ts kan la ham få spille spillet sitt helt ut, eller bare begynne å forberede seg på å gå, og spare den tiden. Anonymkode: 1189a...79b 4 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #8 Skrevet 13. april 2024 Og denne oppførselen drev han med også når du var engasjert i sex og samliv sammen med han? Anonymkode: 07a96...a21 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #9 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å se på bakenforliggende årsaker, i stedet for å finne på alle slags rare hevnaksjoner? Dette er en klassisk passiv aggressiv måte, å legge opp til et brudd. Han er ferdig med forholdet, og kommer nå til å eskalere idiotfaktene sine, til det oppstår konflikt, der ts skal være den som sier de magiske ordene. Desverre er det en vanskelig situasjon å håndtere. Ts kan la ham få spille spillet sitt helt ut, eller bare begynne å forberede seg på å gå, og spare den tiden. Anonymkode: 1189a...79b Første jeg tenkte også. Trist, men sant! Anonymkode: 2ee29...9d6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #10 Skrevet 13. april 2024 Fisingen og rapingen betyr bare at han liker deg og føler at du lar han være den han er. De som ikke fiser i et forhold, de lever i et skaleskjul. Anonymkode: 2ab87...7b2 1
SoHard Skrevet 13. april 2024 #11 Skrevet 13. april 2024 Det høres ut som en klok mann som har forstått at han ikke kan gjøre det slutt med deg, uten at det blir helvete. Så han gjør det han kan for at du skal gjøre det slutt med han, så er han endelig fri fra kjærringkjeften og ungehelvete. Hilsen Fridom Lover.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #12 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva med å se på bakenforliggende årsaker, i stedet for å finne på alle slags rare hevnaksjoner? Dette er en klassisk passiv aggressiv måte, å legge opp til et brudd. Han er ferdig med forholdet, og kommer nå til å eskalere idiotfaktene sine, til det oppstår konflikt, der ts skal være den som sier de magiske ordene. Desverre er det en vanskelig situasjon å håndtere. Ts kan la ham få spille spillet sitt helt ut, eller bare begynne å forberede seg på å gå, og spare den tiden. Anonymkode: 1189a...79b Akkurat dette tenkte jeg og. Når en mann begynner å bli skikkelig ufyselig, så tenker det er fordi han har sluttet å bry som om forholdet han er i. Slik at du blir skikkelig lei av han og vil tilslutt ut av forholder, så slipper han vær den store stygge ulven som bryter ut først Anonymkode: 9c2db...7a1 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #13 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (På 12.4.2024 den 19.48): Han raper og fiser, med borde og ikke bare det han gjør en stor greie av det og prøver å rape det høyeste han kan, og etter på sier han ahhhh. Når han skal fise så suer han ååååååhhhh og presser skikkelig for å prøve å få en høy lyd. Jeg blir kvalm og føler avsky. Og han forstår ikke hvorfor jeg syns det er ekkelt.....Er dette normal oppførsel, når menn har passert 40`? Anonymkode: 243a0...267 Hvor mange måneder/år hadde dere sist sex og hvem av dere er den som, grøsser ved tanken av at den andre tar på seg og eller gir klem - ergo, er "ferdig" med sex? Anonymkode: 07a96...a21
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #14 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva med å se på bakenforliggende årsaker, i stedet for å finne på alle slags rare hevnaksjoner? Dette er en klassisk passiv aggressiv måte, å legge opp til et brudd. Han er ferdig med forholdet, og kommer nå til å eskalere idiotfaktene sine, til det oppstår konflikt, der ts skal være den som sier de magiske ordene. Desverre er det en vanskelig situasjon å håndtere. Ts kan la ham få spille spillet sitt helt ut, eller bare begynne å forberede seg på å gå, og spare den tiden. Anonymkode: 1189a...79b Dette er også min erfaring. Når en mann plutselig etter lang tid begynner å oppføre seg ufyselig med viten og vilje, så er det et signal om at han ikke bryr seg om du ser på han på en romantisk eller seksuell måte lenger, han er litt ferdig med forholdet. Anonymkode: 2b8e7...365
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #15 Skrevet 14. april 2024 Han har vel ikke lært hvordan han skal kommunisere om vanskeligheter som et voksent menneske, så nå utagerer han på barnslige måter istede. Anonymkode: 40667...78e 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #16 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (På 12.4.2024 den 19.48): Han raper og fiser, med borde og ikke bare det han gjør en stor greie av det og prøver å rape det høyeste han kan, og etter på sier han ahhhh. Når han skal fise så suer han ååååååhhhh og presser skikkelig for å prøve å få en høy lyd. Jeg blir kvalm og føler avsky. Og han forstår ikke hvorfor jeg syns det er ekkelt.....Er dette normal oppførsel, når menn har passert 40`? Anonymkode: 243a0...267 Han er ferdig med deg, men tør ikke å gjøre det slutt. Derfor begynner han å oppføre seg som drittsekk slik at du dumper ham, og han slipper å ta det vanskelige valget. Hvis du nå ikke reagerer, vil oppførselen hans eskalere helt til du går. Anonymkode: 2cece...07b 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #17 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): ... Hvis du nå ikke reagerer, vil oppførselen hans eskalere helt til du går. Anonymkode: 2cece...07b Nettopp. Dette er bare begynnelsen. Anonymkode: c186e...f7b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #18 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Og denne oppførselen drev han med også når du var engasjert i sex og samliv sammen med han? Anonymkode: 07a96...a21 Vi har fortsatt sex og ett samliv. Anonymkode: 243a0...267 2
Sofiei Skrevet 14. april 2024 #19 Skrevet 14. april 2024 SoHard skrev (10 timer siden): Det høres ut som en klok mann som har forstått at han ikke kan gjøre det slutt med deg, uten at det blir helvete. Så han gjør det han kan for at du skal gjøre det slutt med han, så er han endelig fri fra kjærringkjeften og ungehelvete. Hilsen Fridom Lover. I så tilfelle, for en feigskit!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #20 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mange måneder/år hadde dere sist sex og hvem av dere er den som, grøsser ved tanken av at den andre tar på seg og eller gir klem - ergo, er "ferdig" med sex? Anonymkode: 07a96...a21 Vi har sex 2 til 3 ganger i uken. Anonymkode: 243a0...267
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå