AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Del Skrevet 12. april 2024 Hei. Jeg har nå bestilt en tempur millennium pute i størrelse small basert på det jeg trodde jeg trengte. Jeg har prøvd den litt med plasten på og er litt usikker på om den er litt for lav og jeg bør bytte til medium. Det er på en måte noe som mangler av støtte i nakken og den virker en smule hard. Bør jeg bytte til medium, eller vil den mykne når jeg tar den i bruk? Setter pris på alle erfaringsdelinger😊 Anonymkode: 524d6...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Del Skrevet 12. april 2024 Jeg har hatt mange Tempur millenium puter, og jeg har de i størrelse medium, og jeg er 175 cm høy. Puten blir myk i varmen og hard i kulden. Anonymkode: ac7d4...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt mange Tempur millenium puter, og jeg har de i størrelse medium, og jeg er 175 cm høy. Puten blir myk i varmen og hard i kulden. Anonymkode: ac7d4...c0b Takk for svar! Jeg er bare 165 cm og normal kroppsvekt/størrelse, men vet ikke helt hva jeg skal måle etter.. Blir den mykere med tiden? Jeg leste et sted at den trenger tid til å åpne cellene eller noe sånt, betyr det at den blir annerledes eller er det ikke sånn? Anonymkode: 524d6...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #4 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Takk for svar! Jeg er bare 165 cm og normal kroppsvekt/størrelse, men vet ikke helt hva jeg skal måle etter.. Blir den mykere med tiden? Jeg leste et sted at den trenger tid til å åpne cellene eller noe sånt, betyr det at den blir annerledes eller er det ikke sånn? Anonymkode: 524d6...659 Bare bittelitt mykere. Den skal jo være ganske fast. Tror det er lurt å gå i butikken og teste den i medium, så får du evt bytte før du tar av plasten. Anonymkode: 6c5d7...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå