Gå til innhold

Royal Match og Candy Crush

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overså en kar på bussen som spilte Royal Match. Jeg syns det så gøy ut, og endte opp med å laste ned Candy Crush. Gøy helt i starten, men så startet problemene. Plutselig var det ikke mulig å klare brettene, og livene var brukt opp. For å få flere liv måtte jeg enten vente en stund eller kjøpe. Jeg ventet og spilte. Samme skjedde igjen. Hadde jeg slitt med et brett veldig lenge, fikk jeg for ørtende gang plutselig ekstremt mange gode trekk. Dette gjentok seg flere ganger. Jeg ble etter hvert ganske irritert. Spillet puttet på flere avhengighetsfaktorer som skrek etter å bli brukt. Selvsagt var alle liv brukt opp. Jeg slettet spillet og lastet ned Royal Match. Samme fettspillet. Lett og så vanskelig. Etter det hadde vært vanskelig en stund, ble det kjempelett - helt til det ble vanskelig igjen. Hadde jeg flere liv igjen? Nope. 

Slike spill klarer jeg ikke kose meg med. Blir avhengighet. Skjønner at mange bruker mye penger på slike spill. Jeg måtte slette spillet for å unngå å havne i fella.

Noen som har brukt penger på spillene?

Anonymkode: bb681...7d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De eneste mobilspillene jeg har brukt LITT penger på er Angry Birds 2 og Match Masters.

Spiller forresten Candy Crush også, har passert brett nummer 5.000 for lenge siden men har ikke brukt en krone på spillet.

Anonymkode: 691bb...50e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

De eneste mobilspillene jeg har brukt LITT penger på er Angry Birds 2 og Match Masters.

Spiller forresten Candy Crush også, har passert brett nummer 5.000 for lenge siden men har ikke brukt en krone på spillet.

Anonymkode: 691bb...50e

Kan helt sikkert komme veldig langt på Candy Crush og Royal Match, men ofte er jeg fri for liv når jeg vil spille litt. Og hvis jeg har brukt lang tid på et brett, så er det irriterende å ikke klare det når jeg bruker over 12 forsøk på å klare det. Blir bare gal av det. Jaja, ikke noe for meg da. 

Anonymkode: bb681...7d8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på brett 8557 på Candy Crush, og har ikke spilt på sikkert ett år eller to. Der er over 15 000 brett. Bare sånn at du er klar over det. En gang i tiden hadde jeg alle brettene fullført, men de legger til nye brett hver uke 😅

Anonymkode: dec8d...1fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...