AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Skrevet 12. april 2024 Jeg har lyst å dra dit på treningsreise (bachata). Har hørt litt begge deler om det stedet, er det verdt å reise til? Er Punta Cana jeg tenkte å reise til. Er det mye mas der, sånn som på Cuba? Og er det noe spesielt å gjøre der, bortsett fra å danse, sole seg og spise digg mat? Jeg er glad i natur og dyr, spesielt øgler. Så hvis noen har vært på en sånn type danseferie dit eller generelt har tips så setter jeg pris på det Anonymkode: 69767...96d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #2 Skrevet 13. april 2024 DR regnes som en av de beste øyene i Karibia. Et 4* stjernes hotell i Cuba er en 2* i DR. Historisk sett tilbyr Cuba mye mer, men Cuba er i krise nå. Cuba har vært forferdelig siden Covid. DR (Punta Cana) ser ut til å være det nye hotte for de som pleide å reise til Cuba (Vadadero). Sikkerheten er bedre i Cuba, da det er en av styrkene til autoritære regimer. Hva mener du med mas på Cuba? Dominikanere er iallfall varme, gjestfrie og vennlige Anonymkode: 757de...893 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #3 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 23.42): DR regnes som en av de beste øyene i Karibia. Et 4* stjernes hotell i Cuba er en 2* i DR. Historisk sett tilbyr Cuba mye mer, men Cuba er i krise nå. Cuba har vært forferdelig siden Covid. DR (Punta Cana) ser ut til å være det nye hotte for de som pleide å reise til Cuba (Vadadero). Sikkerheten er bedre i Cuba, da det er en av styrkene til autoritære regimer. Hva mener du med mas på Cuba? Dominikanere er iallfall varme, gjestfrie og vennlige Anonymkode: 757de...893 Godt å vite Det ser flott ut på bilder, og der kan jeg danse så mye bachata jeg ønsker! Lenge siden jeg var på Cuba, det var i 2009 og det var et fryktelig mas. Allerede på flyplassen så stod det masse menn og ville prostituere seg. Noe av det villeste jeg har sett. I Havana også var det ekstremt mye mannlig prostitusjon. Og når jeg takket nei så ble JEG skjelt ut og kalt hore.. Logisk. Skal aldri tilbake dit. Drittby. Punta Cana ser hyggelig ut og jeg håper jeg får råd til å ta turen en dag. Når er det best å reise, er det på vinteren? Anonymkode: 69767...96d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 Opplevde det som rolig, men jeg var ikke inne i byene. Kan ikke svare så mye mer, for jeg var ung (slutten av tenårene) og husker ikke så mye detaljer. Men opplevde ikke noe ubehag eller mas. Det er det mest behagelige stedet jeg har vært, og jeg gråt på vei hjem 😄 Anonymkode: 81aca...cc7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå