AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Skrevet 12. april 2024 La oss si du snakker med noen daglig, mange timer, skriver sammen hele tiden osv. Snapstreak på nesten 365 dager. Hva betyr det? Er det et vennskap eller kan det være noe mer? Ingen tar initiativ til noe mer. Snakker om det aller meste. Er en av personene interessert i hverandre? Mann og kvinne Anonymkode: 4c03f...e48
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Skrevet 12. april 2024 Du er ihvertfall interessert 😆 Anonymkode: 418df...b30 6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Skrevet 12. april 2024 Har sett hva noen folk med snap streak sender. Et bilde av brødristeren er mere givende. Det trenger ikke ligge noe følelser bak akkurat det. Så spørs på bildene. Om det bare er 3 hårspra, skulderen og veggpanel, neppe kjærlighet. Men om de prater sammen, da kan det være anderledes men går an å være venner å. Eller bare hyggelig og glad i å prate. Om du er usikker, spørr. Anonymkode: 79f1b...f04
Mumsmums Skrevet 12. april 2024 #4 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har sett hva noen folk med snap streak sender. Et bilde av brødristeren er mere givende. Det trenger ikke ligge noe følelser bak akkurat det. Så spørs på bildene. Om det bare er 3 hårspra, skulderen og veggpanel, neppe kjærlighet. Men om de prater sammen, da kan det være anderledes men går an å være venner å. Eller bare hyggelig og glad i å prate. Om du er usikker, spørr. Anonymkode: 79f1b...f04 Hahaha det øverste der er meg og min streak. En kaffekopp. Tv'n. Peisen. Bilvaksen. You name it. Men ingen følelser. Men myyye streak🔥
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #5 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du er ihvertfall interessert 😆 Anonymkode: 418df...b30 Nei... er faktisk ikke det, men begynner å tro at det kan tolkes slik.. Anonymkode: 4c03f...e48
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #6 Skrevet 12. april 2024 Mumsmums skrev (9 minutter siden): Hahaha det øverste der er meg og min streak. En kaffekopp. Tv'n. Peisen. Bilvaksen. You name it. Men ingen følelser. Men myyye streak🔥 Det er mer innhold enn bare skulder vegg bilde ja, selv uten følelser 😄 Om jeg hadde sendt snap med følelser har det vært ting relatert til dem, ting som minner meg om dem, interne spøker, kanskje sånn har det SÅ kos, med et lite ønske av at den som ser det skal ha lyst til å komme over. Simulering av kjæreste tid. Mer flørt, kanskje uskyldig hud men ikke trakkasering, som den klassiske soler meg med lårene. Eller selfie med flørte fjes, åsså noe tekst som ikke helt samrøre med bilde og sikkert får det til å se påtatt ut 😅 Anonymkode: 79f1b...f04
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #7 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei... er faktisk ikke det, men begynner å tro at det kan tolkes slik.. Anonymkode: 4c03f...e48 Yeah right. Anonymkode: 252f9...e87
Mumsmums Skrevet 12. april 2024 #8 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er mer innhold enn bare skulder vegg bilde ja, selv uten følelser 😄 Om jeg hadde sendt snap med følelser har det vært ting relatert til dem, ting som minner meg om dem, interne spøker, kanskje sånn har det SÅ kos, med et lite ønske av at den som ser det skal ha lyst til å komme over. Simulering av kjæreste tid. Mer flørt, kanskje uskyldig hud men ikke trakkasering, som den klassiske soler meg med lårene. Eller selfie med flørte fjes, åsså noe tekst som ikke helt samrøre med bilde og sikkert får det til å se påtatt ut 😅 Anonymkode: 79f1b...f04 Du er jo tydelig interessert så hvorfor ikke ta insj? Har dere snapet i 1 år, og ikke bare dusteting, så er det kanskje noe der🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #9 Skrevet 12. april 2024 Mumsmums skrev (43 minutter siden): Du er jo tydelig interessert så hvorfor ikke ta insj? Har dere snapet i 1 år, og ikke bare dusteting, så er det kanskje noe der🤷♀️ Jeg er ikke ts. Jeg bare beskrev hvordan å være interisert kan se ut for meg på snap, også siden ts lurer. Anonymkode: 79f1b...f04
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #10 Skrevet 12. april 2024 Jeg har en kjekkas som skriver daglig, er helt vill etter å møtes, nekter meg å dra hjem etter sex fordi han vil holde rundt meg hele natten og kysse meg i nakken. Han er ikke interessert. Så har jeg en kompis av broren min som aldri tar kontakt og ser ned i gulvet når han ser meg, jeg vet fra sikre kilder at han er forelsket i meg. Så man kan aldri vite. Men stort sett er det slik at en mann som tar mye kontakt er interessert i mer enn vennskap. Anonymkode: d8ba7...0de
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #11 Skrevet 12. april 2024 Viss en mann snapper døgnet rundt har han dame hjemme. Anonymkode: 4a399...518 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #12 Skrevet 12. april 2024 Det håper jeg ikke. For min mann har det med flere damer. Neida. Jeg stoler på min mann. Så jeg reagerer ikke. Anonymkode: 5b5ea...0d9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #13 Skrevet 12. april 2024 Har en kompis som sender meg melding på messenger daglig og flørter, men han er ikke interessert 😝 Folk er snodige. Anonymkode: 2ffe5...61e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #14 Skrevet 13. april 2024 Er han ordentlig interessert så får han jo til å møte deg! 365 dager med snapping betyr ingenting annet enn tidsfordriv. Anonymkode: ab6b6...7d6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #15 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er han ordentlig interessert så får han jo til å møte deg! 365 dager med snapping betyr ingenting annet enn tidsfordriv. Anonymkode: ab6b6...7d6 Er det jeg tenker. Han er mitt tidsfordriv også så det går bra Tror ikke han legger noe mer i det og det er greit, da blir ingen såret. Anonymkode: 4c03f...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå