AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Del Skrevet 12. april 2024 Jeg skal lage en bildefilm med musikk til min sønns konfirmasjon. Jeg har lyst å bruke capcut, men ønsker å bruke kjente sanger han liker. Hvordan kan jeg få ordnet så jeg kan legge inn lydfiler fra f eks spotify? Eventuelt bruke annet program til det? Noen med erfaring? Anonymkode: c38bc...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Del Skrevet 12. april 2024 Siden det bare er til privat bruk så regner jeg med at det befinner seg innenfor lovens rammer og velger derfor å svare. Last ned lydopptaksprogrammet Audacity og juster innstillingene slik at "mikrofonen" i programmet er satt til lydkortet på PC. Deretter finner du en sang på Spotify som du ønsker å bruke og spiller den av mens programmet tar opp lyden. Til slutt eksporterer du det som lydfil (mp3 f.eks). Litt tungvint, men det resulterer i en anvendelig fil som kan benyttes i de fleste øyemed. Anonymkode: 0ec7b...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #3 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Siden det bare er til privat bruk så regner jeg med at det befinner seg innenfor lovens rammer og velger derfor å svare. Last ned lydopptaksprogrammet Audacity og juster innstillingene slik at "mikrofonen" i programmet er satt til lydkortet på PC. Deretter finner du en sang på Spotify som du ønsker å bruke og spiller den av mens programmet tar opp lyden. Til slutt eksporterer du det som lydfil (mp3 f.eks). Litt tungvint, men det resulterer i en anvendelig fil som kan benyttes i de fleste øyemed. Anonymkode: 0ec7b...c21 Det stemmer, kun privat bruk. Takk for tips! Anonymkode: c38bc...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå