Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg Er en 26 år gammel mann som er i et forhold med en 25 år gammel kvinne ;)

har det problemet at vi ikke har hatt sex på over 1 år og vi prater ikke om det.

Det er ikke noe problem heller i den grunn men føler egentlig at det er ok for meg å skaffe en elskerinne bare for å få det seksuelle ikke noe annet .

vi skal alltid bruke kondom og ingen følelser involvert :)

hva mener dere ?😅

Endret av Viktor98
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på.

Anonymkode: 74fe0...459

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ville heller brutt ut av forholdet hvis sex er så viktig. Det er mye ryddigere.

Et godt alternativ er å prate om det. Hvorfor gjør dere ikke det?

Endret av isw
  • Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen min er gift men koser seg med sine to elskere på si 😉 kos deg, men helst hør med dama om å åpne forholdet først. Sier hun nei må du rett og slett prioritere din egen lykke, for ingen kan sme den for deg

Anonymkode: 1bfd9...c3f

AnonymBruker
Skrevet

Få deg et par baller, og gå ut av forholdet hvis du ikke er fornøyd.

Eventuelt så kan du jo ta på deg voksen trusene og ta en prat med dama som normale voksene mennesker gjør.

Anonymkode: c0b9d...eba

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke heller gå ut av forholdet om sex er viktig og dere ikke klarer å prate om det?

Anonymkode: 33474...d0b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du varsler din partner først er det greit etter min mening. Hvis hun ikke godtar det og likevel ikke ønsker å ha sex med deg forlater du forholdet og forklarer hvorfor. Og det er faktisk helt innafor å gå. Utroskap er aldri greit. 

Anonymkode: 4070c...70a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så lenge du varsler din partner først er det greit etter min mening. Hvis hun ikke godtar det og likevel ikke ønsker å ha sex med deg forlater du forholdet og forklarer hvorfor. Og det er faktisk helt innafor å gå. Utroskap er aldri greit. 

Anonymkode: 4070c...70a

Folk sliter jo med å finne seg vanlig kjæreste, men å få seg en elskerinne er liksom isipisi, er det ei som bor aleine han skal finne seg? Eller skal de leie hotell ? Dette er bare en fantasi .. ikke realistisk … tror jeg da

Anonymkode: e24aa...e60

• Liker 1
Skrevet
Viktor98 skrev (4 timer siden):

Hei jeg Er en 26 år gammel mann som er i et forhold med en 25 år gammel kvinne ;)

har det problemet at vi ikke har hatt sex på over 1 år og vi prater ikke om det.

Det er ikke noe problem heller i den grunn men føler egentlig at det er ok for meg å skaffe en elskerinne bare for å få det seksuelle ikke noe annet .

hva mener dere ?😅

Du er 26 og ikke 56.. Et stort nei til elskerinne fra meg. Fiks forholdet eller gå videre.

AnonymBruker
Skrevet

Slå opp. Hvorfor være i et forhold hvor dere ikke prater en gang? Om du skal såre henne, sår henne med å slipp henne fri. Dere er uansett i en kjempe  fin og typsik alder til å finne noen nye.

Anonymkode: c3331...fb1

AnonymBruker
Skrevet

Bare ei? Du er så ung at du bør ha minst 3 på si!

Anonymkode: 06cc5...071

AnonymBruker
Skrevet

Bryt ut.

Anonymkode: 1564e...330

AnonymBruker
Skrevet

Start kjærestejakten, og når du har fått deg ny kjæreste så flytter du inn med henne. Kjedelig å gå singel, enklere å overlappe. 

Anonymkode: a6724...9a4

Gjest Smeltemann
Skrevet
Viktor98 skrev (6 timer siden):

hva mener dere ?😅

Hvor for kan du ikke begynne å snakke om sex? Om du har følelser for henne så er det der det er best og begynne. Om du ikke har følelser for henne gjør det slutt og se om det er grønnere på andre siden av gjerdet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...