AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Skrevet 12. april 2024 1. Hvor lenge? 2. God effekt? 3. Hvilke metoder ble brukt? 4. Hvor ofte og hvor lenge varte en behandling? 5. På DPS eller privat? Takk for svar🙏 Anonymkode: e6987...e8d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Skrevet 12. april 2024 EDMR mente jeg selvfølgelig. Anonymkode: e6987...e8d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #4 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen? Anonymkode: e6987...e8d Kan nok være noen. Anonymkode: d674a...0b9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #5 Skrevet 12. april 2024 Jeg googlet for deg https://emdrnorge.no/hva-er-emdr/ Anonymkode: ea6e9...ac2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #6 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): 1. Hvor lenge? 2-3 timer 2. God effekt? Ja 3. Hvilke metoder ble brukt? EMDR 4. Hvor ofte og hvor lenge varte en behandling? 45 min en gang i uka 5. På DPS eller privat? DPS Takk for svar🙏 Anonymkode: e6987...e8d Anonymkode: f218c...9db
Frk Midnattsol Skrevet 12. april 2024 #7 Skrevet 12. april 2024 Jeg har jobbet på sted der vi hadde to psykologer som var godt utdannet i metoden, og den var utrolig effektiv. Jobbet selv som terapeut, og samarbeidet med disse to psykologene rundt noen pasienter. Da fikk de EMDR hos de (med lyslist), og mer samtaleterapi hos meg. Utrolig produktivt samarbeid som virkelig kom klientene til nytte. Dette var på en ruspoliklinikk, men de fleste som har rustematikk har også som oftest traumetematikk i tillegg. Har i ettertid jobbet mye mer med traumer, og har sendt noen av mine klienter til EMDR terapeut da jeg har vurdert tematikken og symptomene som veldig godt egnet for denne metoden.
JaVel Skrevet 12. april 2024 #8 Skrevet 12. april 2024 Jeg hadde årlig erfaring med emdr. Psykologen var hyggelig menn Men da jeg åpnet opplevelsene begynte han regelen at han begynte å rope av skrekk. Han sa at jeg ikke ville få flere timer hos han. Han anbefebefalte helst at jeg gikk til psykokol eller psykiater. Han sa at jeg måtte oppsøke psykiater. Noen år har gått så jeg kan nå være en EMDR kandidat psykister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå