Miss Angelina Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Heisann...... Jeg tenkte og starte en ny tråd her jeg da ...... Det er mye forskjellig her på KG. Men jeg har ikke sett noe som helst av det jeg vil starte nå. Og jeg er sikker på at det er mange som har noe og si, og kanskje fortelle om her.... Gode Minner, Går aldri bort, har jeg kalt dette nye emnet.... Da tenker jeg spesielt på: Husker du ditt første kyss, din første forelskelse, din første beste venn/ eller hund/katt(dyr og venner generelt). Husker du ditt første ord, din første skoledag, hva du hadde på deg, hvordan du så ut..... osv...... Alt som man har av gode minner, vil jeg skrive om/ høre om på denne siden!! Har du noen gode Minner, så fortell om dem.... Hva du husker best, av ditt første kyss, hvor gammel du var, din første store forelskelse......... OSV......... eller små morsomme historier som moren/faren din har fortalt om deg... og som du alltid vil ta vare på som ett minne............
Gjest vimse Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Det første kysset jeg fikk av mannen Rene filmscenen, glemmer det aldri!!!
mia83 Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Min første forelskelse.. jeg var 8, han var 21...
Wonders Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 mitt første kyss var merkelig. Mest fantastiske, snille og populære gutten på fritidsklubben kysset meg midt i gangen, foran alle. Han var veldig prikete på damer. . . Jeg husker kysset var veeeldig mykt, varmt og godt, og tok pusten ikke bare fra meg. Tydelighvis ikke fra han, for det skjedde ikke noe mer.
mia83 Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Mitt første ordentlige kyss fikk jeg da jeg var 12. Bak en garasje av en gutt jeg var litt forelsket i. Herlig
Amanlis Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Den sommeren jeg var 15. Jeg var stormforelsket i en gutt hele sommeren og siste kvelden kysset vi. Da jeg kom hjem spilte de "Hello" med Lionel Richie på radioen. Hører jeg sangen , blir jeg mo i knærne den dag i dag
mia83 Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Jeg har også et slikt minne fra sommeren da jeg var 16... møtte en helt herlig gutt i ferien, vi var sammen i mange dager. Den siste kvelden lå vi bare inntil hverandre.. jeg var våken hele natta og musikken på dataen hans surret og gikk på lavt volum.. Så hver gang jeg hører The Pretenders - I'll stand by you, tenker jeg tilbake..
Wonders Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Mamma delte dette med meg når jeg var liten; Da mamma var 12 skulle hun tøffe seg på sykkel å satte foten feil på gjerde over brua å datt i bekken. Og fikk sykkelen oppå seg. Hun fikk både sting i skallen og vond opplevelse...Nabogutten var ikke imponert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå