AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Skrevet 12. april 2024 Jeg er samboer med dine/mine barn og er i 40 årene. Flyttet sammen med min nåværende samboer etter et langt og dårlig samliv tidligere. Han jeg bor med nå, jeg lurer rett og slett på om dette er den store kjærligheten og det er han jeg skal bli gammel med? Om noen vil spå dette forholdet, hva slags info trenger dere? Anonymkode: f731f...930
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er samboer med dine/mine barn og er i 40 årene. Flyttet sammen med min nåværende samboer etter et langt og dårlig samliv tidligere. Han jeg bor med nå, jeg lurer rett og slett på om dette er den store kjærligheten og det er han jeg skal bli gammel med? Om noen vil spå dette forholdet, hva slags info trenger dere? Anonymkode: f731f...930 Hva hvis jeg sier nei? At det er det verste du kan finne på? At du har gjort en stor feil? Hva da? Hører du på det, lar du det influensere deg? Eller om du egentlig er i tvil og jeg sier at dette er drømmemannen, beste du vil møte, yes! I såfall tenker jeg at du bør oppsøke terapi, komme i kontakt med deg selv, egne verdier, følelser, det du ønsker og har behov for, slik at du selv kan kjenne etter hva som føles riktig for deg. Det at du har hatt et dårlig samliv beviser litt det jeg sikter til, at du er litt avlogget av virkeligheten om du ikke har bearbeidet det, det er en naturlig virkning av det. Anonymkode: 1a343...7b1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Skrevet 12. april 2024 Takk for svar. Jeg hadde nok lent meg litt mot det svaret som kom her ja. Anonymkode: f731f...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå