Gå til innhold

Tynt eller tykt Lillelam pledd til vognen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, vi har ikke vårpose til vognen, tenkte å kjøpe et ullpledd isteden. Barnet er 2 år nå. 

Bør jeg kjøpe et tynt eller tykt pledd hvis vi tar utgangspunkt i Lillelam sine?

Har ikke sett de live og vet ikke hvem som egner seg best i forhold til varme og plass i vognen når på vår, sommer og høst.

Har varm vinterpose, men siden barnet er så stort bruker jeg nok ikke den til vinteren. 

Anonymkode: 32b7c...04c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar i mot forslag til andre vognpledd også😊

Skrevet

Det kommer vel litt an på barnet og tenker jeg. Min sønn på 19 mnd hadde sparket det pleddet til månen, så her måtte vi gå for pose.

Hva tenker du å ha på barnet i vogna da? Yttertøy liksom? Tror uansett jeg ville gått for det tykke, føler du har mer å spille på der?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anononyma skrev (13 minutter siden):

Det kommer vel litt an på barnet og tenker jeg. Min sønn på 19 mnd hadde sparket det pleddet til månen, så her måtte vi gå for pose.

Hva tenker du å ha på barnet i vogna da? Yttertøy liksom? Tror uansett jeg ville gått for det tykke, føler du har mer å spille på der?

Ja det er kanskje en god ide, så sant det er plass til det i vognen da, er det på tykkelse med dressene i samme serie?😊

AnonymBruker
Skrevet
Anononyma skrev (14 minutter siden):

Han liker for øvrig å ha på teppe, ber alltid om det. Samme når vi har vinterposen, liker å ha noe over seg. Nå har vi kun et tynt bommulsteppe, og det kjenner jeg blir kald når det er kaldt eller våt av regn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han liker for øvrig å ha på teppe, ber alltid om det. Samme når vi har vinterposen, liker å ha noe over seg. Nå har vi kun et tynt bommulsteppe, og det kjenner jeg blir kald når det er kaldt eller våt av regn. 

Da ville jeg gått for det tykke :) det blir litt mer vekt også, noen barn synes det er godt å kjenne vekten av at de har noe på seg - trygghet i det :) 

• Liker 2
Skrevet

Det tykke pleddet er kjempe deilig! Min 6 åring bruker sitt som kosepledd enda

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Minlillelykke skrev (32 minutter siden):

Det tykke pleddet er kjempe deilig! Min 6 åring bruker sitt som kosepledd enda

Takk for tips, holder pleddet seg fint enda?😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk for tips, holder pleddet seg fint enda?😊

Litt nupper etter 6.5 års bruk, men ikke noe som plager hverken meg eller henne😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...