AnonymBruker Skrevet 12. april #1 Del Skrevet 12. april Jeg opplevde en MA i uke 9 og måtte ta medisinsk abort for en uke siden 😔 Jeg har lest MANGE tråder om dette, både her og på babyverden, og føler at alle erfaringer er at det blir igjen rester i livmora etter medisinsk abort, at graviditetstestene tar ukesvis på å bli negative, og at restene kommer ut neste mens eller at man må ha utskrapning. Jeg blir mildt sagt stresset av at så mange har komplikasjoner etter medisinsk abort. Har jo såå lyst til å bli gravid igjen så fort som mulig! Er det noen der ute som har hatt en ukomplisert medisinsk abort?? At man blør ut alt med en gang, og at graviditetstesten blir negativ innen 4 uker? Trenger litt betryggelse 💔 Anonymkode: 8b2aa...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 12. april #2 Del Skrevet 12. april Her har hatt flere og aldri hatt rester ❤️ Tok mer enn 4 uker før hcg var 0, men utover det hadde jeg ingen komplikasjoner eller lignende. Tok pillene og blødde ut. For de fleste går det fint. Man finner ofte litt flere slike historier i forum, fordi man har gjerne mer behov for å snakke om slike hendelser som ikke går helt etter boka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #3 Del Skrevet 12. april Helene90 skrev (38 minutter siden): Her har hatt flere og aldri hatt rester ❤️ Tok mer enn 4 uker før hcg var 0, men utover det hadde jeg ingen komplikasjoner eller lignende. Tok pillene og blødde ut. For de fleste går det fint. Man finner ofte litt flere slike historier i forum, fordi man har gjerne mer behov for å snakke om slike hendelser som ikke går helt etter boka. Tusen takk for svar, det var litt betryggende å høre Dersom du prøvde å bli gravid, tok det lang tid for å bli gravid igjen etter abort? Anonymkode: 8b2aa...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #4 Del Skrevet 12. april Jeg måtte ta abort etter MA i uke 10. Fikk medisinene og gjorde det hjemme. Fikk svak positiv test 4 uker etter, fikk mensen 5 uker etter. Ingen komplikasjoner. Både jeg og venninnen min ble gravide på første forsøk etter abort. Vi har begge barn nå. Klem til deg! Håper det ordner seg. Anonymkode: 7102d...d2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 12. april #5 Del Skrevet 12. april Ingen rester, ingen komplikasjoner. Negativ test etter 5 uker (sjekket ikke før) og fikk første mens 6 uker etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 12. april #6 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for svar, det var litt betryggende å høre Dersom du prøvde å bli gravid, tok det lang tid for å bli gravid igjen etter abort? Anonymkode: 8b2aa...d35 For min del var det ivf, men ble gravid igjen på første innsett etterpå 2 ganger, og en gang gikk det lengre tid. Er nå gravid igjen og det går fint ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #7 Del Skrevet 12. april Jeg hadde ikke problemer og har ei venninne som heller ikke hadde problemer. Kjenner faktisk ingen som har tatt abort som har hatt problemer 🤷♀️ Anonymkode: 110b3...41b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 12. april #8 Del Skrevet 12. april Helene90 skrev (4 timer siden): For min del var det ivf, men ble gravid igjen på første innsett etterpå 2 ganger, og en gang gikk det lengre tid. Er nå gravid igjen og det går fint ❤️ Så kjekt at du er gravid 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 12. april #9 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg opplevde en MA i uke 9 og måtte ta medisinsk abort for en uke siden 😔 Jeg har lest MANGE tråder om dette, både her og på babyverden, og føler at alle erfaringer er at det blir igjen rester i livmora etter medisinsk abort, at graviditetstestene tar ukesvis på å bli negative, og at restene kommer ut neste mens eller at man må ha utskrapning. Jeg blir mildt sagt stresset av at så mange har komplikasjoner etter medisinsk abort. Har jo såå lyst til å bli gravid igjen så fort som mulig! Er det noen der ute som har hatt en ukomplisert medisinsk abort?? At man blør ut alt med en gang, og at graviditetstesten blir negativ innen 4 uker? Trenger litt betryggelse 💔 Anonymkode: 8b2aa...d35 To aborter, ingen rester. Synes medisinsk abort var en så enkel løsning... Back on track dagen etterpå ❤️ Men det KAN likevel ta tid. Ikke for å være pessimist, heller realist. Første gangen var kroppen normal med en gang, andre gange tok det litt tid, selv om det ikke var rester. Lykke til ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #10 Del Skrevet 12. april Uff, føler virkelig med deg! Men jeg har en solskinnshistorie😌😌 Jeg hadde MA i februar og medisinsk abort, blødde kraftig i ca 12 timer etter cytotec, så moderat i ca 1 uke. Fikk negativ gravidtest etter ca 3,5 uke. Mensen ganske nøyaktig 4 uker etter aborten, positiv eggløsningstest 2 uker etter det igjen, og positiv gravidtest igjen 2 uker etter det igjen😊😊 Ble altså gravid på første normale syklus etter aborten, så det er håp💛 Anonymkode: 262cd...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #11 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Uff, føler virkelig med deg! Men jeg har en solskinnshistorie😌😌 Jeg hadde MA i februar og medisinsk abort, blødde kraftig i ca 12 timer etter cytotec, så moderat i ca 1 uke. Fikk negativ gravidtest etter ca 3,5 uke. Mensen ganske nøyaktig 4 uker etter aborten, positiv eggløsningstest 2 uker etter det igjen, og positiv gravidtest igjen 2 uker etter det igjen😊😊 Ble altså gravid på første normale syklus etter aborten, så det er håp💛 Anonymkode: 262cd...88a Tusen takk for svar! Det gir meg håp ❤️ Anonymkode: 8b2aa...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå