Gå til innhold

Gravid uke 30, men samboer som ikke er til å stole på..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er nå 30 uker gravid og jeg er i et forhold som er veldig vanskelig. Han løper mye ut på byen med vennene sine og orker ikke svare meg på tlf når han er ute. I går skulle vi egt møttes 17 men da endte han plutselig opp med å drikke med kompisene sine men han lovde med at han skulle være hjemme før 00, men han kom ikke hjem før 05 på natten. Jeg prøvde ringe han flere ganger fordi vi hadde jo en avtale, men da lekte han bare cocky på tlf og la på. Når han sovnet fikk jeg en magefølelse på at jeg ville sjekke tlf-en hans (noe jeg egt aldri gjør og jeg egt ikke liker å gjøre) og da hadde han plutselig lagt til 2 jenter på snap, så jeg sendte hun ene en mld og spurte hvordan de hadde fått hverandre der, da fortalte hun at han hadde flørtet og jobbet hardt for å få snappen hennes og itillegg så hadde hun sett at han hadde prøvd seg på andre jenter. Hun var i sjokk når jeg fortalte henne at jeg er gravid og dama hannes.. Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Vil jo gjerne at pappaen skal være med i bilde til barnet men han bryter tilliten min gang på gang og jeg blir så utslitt og stresset med å sitte å vente på han hele tiden.. 

Anonymkode: 1fc81...914

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri skrevet dette til noen, men dette forholdet er ikke noe å samle på. Han kommer ikke til å endre seg bare fordi det kommer et barn til verden, dessverre. Lost case! 

Kom deg ut av forholdet nå før babyen kommer til verden. Finn en plass å bo. Lag et godt liv for deg selv og babyen. 

Anonymkode: ae3c9...95c

• Liker 22
  • Hjerte 5
  • Nyttig 17
AnonymBruker
Skrevet

Du tuller?  Viste denne til samboeren min og han var rystet. Noe så respektløst, både av han OG kompisene hans som står på sidelinjen. Du og barnet ditt må imgi dere med folk som tar vare på dere og løfter dere opp. 

Anonymkode: 42489...47a

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde flyttet fra han og aldri sett meg tilbake! Oppførselen hans er helt uakseptabel. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han der høres ikke ut som han blir noe spes far. Han er jo ikke voksen selv.

Ufyselig drittunge høres han ut som.

Men: ikke snik på mobilen til folk. Du også må modne litt kanskje. Ikke gå inn i forhold med snørrunger, og ikke snik på mobiler. 

Anonymkode: 89675...8a8

• Nyttig 3
Skrevet

Dra fra han i dag. Så har du noen uker på å samle deg og få ro før ungen kommer. Han kommer til å ødelegge den verdifulle babytiden med skuffelse og svik. Det er ikke det du ønsker å se tilbake på. Slik du beskriver han gjør at jeg tror dere uansett kommer til å avslutte forholdet. Han har ingen respekt for deg. 

• Liker 12
  • Nyttig 7
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Hadde blitt lykkelig alenemor. 

AnonymBruker
Skrevet

Var dere enige om å få barn? Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 25dd0...6e0

• Liker 3
Skrevet

Bruk tida godt nå - flytt ut, og se deg aldri tilbake! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Var dere enige om å få barn? Hvor gamle er dere?

Hei, barnet var ikke planlagt men det var han som ville at vi skulle beholde det. Vi er 23 år og jeg syntes egt det var litt tidlig men valgte å ikke ta abort siden han var så innstilt på av vi ikke skulle gjøre det..

• Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei, barnet var ikke planlagt men det var han som ville at vi skulle beholde det. Vi er 23 år og jeg syntes egt det var litt tidlig men valgte å ikke ta abort siden han var så innstilt på av vi ikke skulle gjøre det..

Dere er jo unge, men da må jo han også ta ansvar, siden det er han som ønsket at dere skulle beholde. Her tenker jeg faktisk at du bør involvere foreldrene hans. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere er jo unge, men da må jo han også ta ansvar, siden det er han som ønsket at dere skulle beholde. Her tenker jeg faktisk at du bør involvere foreldrene hans. 

Ja jeg var nødt til å sende mammen en mld tidligere i kveld. De er sterkt imot alkohol men jeg var nødt til å fortelle henne hvordan ting egt var. Hun sa at hun og faren skulle ta en prat med han i dag.. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja jeg var nødt til å sende mammen en mld tidligere i kveld. De er sterkt imot alkohol men jeg var nødt til å fortelle henne hvordan ting egt var. Hun sa at hun og faren skulle ta en prat med han i dag.. 

Dere skal få et barn sammen. Han skal ikke være nødt til å bli tilsnakket av sin far for å skjønne at han ikke kan oppføre seg slik. Du bør virkelig dra fra han så fort du kan og før ungen kommer. Har dessverre venninner som har vært og fremdeles er i dårlige forhold der mannen oppfører seg slik du beskriver, og ting blir bare verre når ungen kommer. Da blir dere slitne og får kortere lunte, stikkord da blir konflikt, familievernkontoret, barnevern, psykolog osv. ikke for å skremme, men det er typisk slik det starter. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Fyfaen. Det her er ikke liv laga. Han behandler deg som søppel. 

Anonymkode: 1427d...373

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Elsker du denne gutten? Mann er han dessverre ikke. Det er ikke sånn at han forandrer seg over natta når baby kommer, så jeg er skeptisk. Du ender fort opp med en baby og en egoistisk og umoden partner. Vil du ha det?

Anonymkode: 7696b...c20

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, jeg er nå 30 uker gravid og jeg er i et forhold som er veldig vanskelig. Han løper mye ut på byen med vennene sine og orker ikke svare meg på tlf når han er ute. I går skulle vi egt møttes 17 men da endte han plutselig opp med å drikke med kompisene sine men han lovde med at han skulle være hjemme før 00, men han kom ikke hjem før 05 på natten. Jeg prøvde ringe han flere ganger fordi vi hadde jo en avtale, men da lekte han bare cocky på tlf og la på. Når han sovnet fikk jeg en magefølelse på at jeg ville sjekke tlf-en hans (noe jeg egt aldri gjør og jeg egt ikke liker å gjøre) og da hadde han plutselig lagt til 2 jenter på snap, så jeg sendte hun ene en mld og spurte hvordan de hadde fått hverandre der, da fortalte hun at han hadde flørtet og jobbet hardt for å få snappen hennes og itillegg så hadde hun sett at han hadde prøvd seg på andre jenter. Hun var i sjokk når jeg fortalte henne at jeg er gravid og dama hannes.. Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Vil jo gjerne at pappaen skal være med i bilde til barnet men han bryter tilliten min gang på gang og jeg blir så utslitt og stresset med å sitte å vente på han hele tiden.. 

Jeg ønsker deg lykketil og dette var veldig trist å lese. Vanskelig å gi råd men han må/bør skjerpe seg???? 💛

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke stole på ham. Flytt for deg selv og bli alenemor 100%. Du kan kun stole på deg selv. 

Anonymkode: e24f5...e39

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du valgt å få barn med han? 

Anonymkode: 9dde7...a39

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Han der høres ikke ut som han blir noe spes far. Han er jo ikke voksen selv.

Ufyselig drittunge høres han ut som.

Men: ikke snik på mobilen til folk. Du også må modne litt kanskje. Ikke gå inn i forhold med snørrunger, og ikke snik på mobiler. 

Anonymkode: 89675...8a8

Nei det er ikke riktig å se på mobilen hans men helt ærlig jeg synes det var bra at hun gjorde det i dette tilfellet da hun fikk vite sannheten. Han skal faktisk bli pappa og sjekker opp jenter ute på byen. Ikke bra 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Flytt for deg selv så du ikke får trøbbel med å flytte når barnet er født. Så gir du ham en sjanse til å følge opp som far likevel og kan revurdere hvis han klarer det.

Anonymkode: 36015...fd8

• Liker 1
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...