AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Det er så lyst i stua nå som det snart er sommer og jeg er redd lysdempende blir for trist. Tror dere velour gardiner hadde funket bedre siden de er litt tykkere enn de tynne jeg har nå? Anonymkode: 513bb...e4c
Ritter Skrevet 12. april 2024 #2 Skrevet 12. april 2024 Det kan fort virke litt massivt, spørs også hvor stort rom det er. Ville i tilfelle ha valgt en lys farge, feks beige, for de mørke velourgardinene kan bli veldig dominerende. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Skrevet 12. april 2024 Jeg elsker våre mørke velour gardiner. Akkurat nå har jeg det veldig høyt under taket, så dominerende blir de ikke. Jeg skal flytte til en mindre leilighet og vil gjerne ha de med, men kan jo ikke svare på hvordan det vil bli. Uansett, nå elsker jeg dem. Og de stenger lyset ute veldig bra vil jeg si. Anonymkode: 7a679...ee5 1
Raquelle Skrevet 12. april 2024 #4 Skrevet 12. april 2024 Har noen offwhite velour gardiner fra Kid som skal opp nå i slutten av april. Har samme i grønne som henger oppe nå, og synes de er så fine 😍 De lyse er så fine om våren og sommeren. De demper solen om den er for sterk om man trekker de for, men gir fortsatt en del lys inn. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #5 Skrevet 13. april 2024 Jeg er veldig glad i velourgardiner! Demper lys på sommeren og isolerer litt fra gamle vinduer på vinteren. Anonymkode: 9cce8...e85 1
Peanut Skrevet 13. april 2024 #6 Skrevet 13. april 2024 Har slike men de er mer til pynt og ikke noe jeg trekker for. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå