AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Del Skrevet 11. april 2024 Hvilke duftpinner etc er best å bruke på bad og soverom ? Jeg syntes det er så mange duftpinner som på en måte ikke lager så mye lukt i rommet. Hva på markedet er best og varer lengst ? Åpen for annet enn duftpinner å Anonymkode: dc699...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 12. april 2024 #2 Del Skrevet 12. april 2024 Jeg foretrekker Skandinavisk. Lempi eller Fjord (elsket Nat, men den er utgått). Behagelige og varer lenge, uten å gi meg vondt i hode eller irritasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Del Skrevet 12. april 2024 Jeg vet flere er fornøyd med Rituals sine, men jeg har ingen erfaring med de. Jeg kommer over Air Wick på tilbud på Rusta, og er fornøyd med den. Man får refills bl.a. på Europris, Rusta og Normal. Hver refill skal vare i ca 2 mnd på minste innstilling, men jeg slår den av om natten og da varer den lenger. Her er litt info: Anonymkode: 13380...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #4 Del Skrevet 12. april 2024 Liker duftpinnene fra Clean, spesielt Warm Cotton. Anonymkode: 88d68...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøstjern1 Skrevet 16. april 2024 #5 Del Skrevet 16. april 2024 Jeg liker green cardamom fra Rituals! Har ikke hatt den så lenge, så kan ikke si så mye om varigheten enda, men lukten er veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #6 Del Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (På 12.4.2024 den 10.23): Jeg vet flere er fornøyd med Rituals sine, men jeg har ingen erfaring med de. Jeg kommer over Air Wick på tilbud på Rusta, og er fornøyd med den. Man får refills bl.a. på Europris, Rusta og Normal. Hver refill skal vare i ca 2 mnd på minste innstilling, men jeg slår den av om natten og da varer den lenger. Her er litt info: Anonymkode: 13380...a50 Dette er ren gift du puster inn. Anonymkode: a7ff7...f1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #7 Del Skrevet 17. april 2024 Liker godt duftpinnene fra Kremmerhuset. Anonymkode: 143b0...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå