AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #21 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan jo ta en telefon nå, for å sjekke om de har delt ut alle midlene for dette året. Tipper de kan svare deg ganske raskt på telefonen. Anonymkode: 87422...c25 Det skal jeg. Takk Anonymkode: a3edd...b37
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #22 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja viser ihvertfall klasseskille godt. Ser ut som en bare må droppe det selv om min datter vil og hadde absolutt trengt det da hun sliter sosialt. Anonymkode: a3edd...b37 Der lager hun et skriv og leverer til alle de lokale matbutikkene. Der forteller hun om turen, egenandelen og at hun lurer på om noen har noe de trenger hjelp til slik at hun kan tjene inn disse pengene innen dato. Anonymkode: 2331a...7fc
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #23 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der lager hun et skriv og leverer til alle de lokale matbutikkene. Der forteller hun om turen, egenandelen og at hun lurer på om noen har noe de trenger hjelp til slik at hun kan tjene inn disse pengene innen dato. Anonymkode: 2331a...7fc Prøver på det, men påmelding er bindene med frist I dag. Får hun ikke napp så står jeg der... Anonymkode: a3edd...b37
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #24 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hvor ble fellesskapet av? Har vært usikkerhet rundt turen hele tiden, fikk først vite det sikkert i går med betaling i dag. Anonymkode: a3edd...b37 Nei nå må du gi deg, fellesskapet har allerede sponset en hel del på at du har satt et barn til verden ute å tenkt på kostnadene, her må du ta ansvar selv. Har du visst om at det kunne bli tur og at du sliter med økonomien, så burde du jo stått på for dugnad eller sparing for å få råd, gjerne oppmuntret datteren din til å ta seg jobb, øsnke støtte til jul/bursdag, selge ting hun har men ikke bruker ect. Dette er ikke fellesskapets ansavr, det er ditt. Anonymkode: e145b...43d 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #25 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan jo ta en telefon nå, for å sjekke om de har delt ut alle midlene for dette året. Tipper de kan svare deg ganske raskt på telefonen. Anonymkode: 87422...c25 Det er ikke noe man kan søke individuelt om. Anonymkode: 60193...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #26 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nei nå må du gi deg, fellesskapet har allerede sponset en hel del på at du har satt et barn til verden ute å tenkt på kostnadene, her må du ta ansvar selv. Har du visst om at det kunne bli tur og at du sliter med økonomien, så burde du jo stått på for dugnad eller sparing for å få råd, gjerne oppmuntret datteren din til å ta seg jobb, øsnke støtte til jul/bursdag, selge ting hun har men ikke bruker ect. Dette er ikke fellesskapets ansavr, det er ditt. Anonymkode: e145b...43d Nå er disse turene lagt opp til dugnader noe de ikke har startet med. Jeg har spart til dåp, to konfirmasjoner, konfirmasjonsleir, alt dette nå i år. Er begrenset hva en får lagt opp til med en lønn og null bidrag. Synes da de kunne valgt en rimeligere tur når de ikke fikk startet dugnad. Er nok ikke bare meg som synes dette ble veldig dyrt. Anonymkode: a3edd...b37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå