Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27, hele livet mitt har jeg vert usikker og redd for å feile. Men for 2 år utfordret venninnen mine til prøve Tinder. Der ble det match med drømmemannen. Vi har vært sammen 1,5år. Han har gjort livet mitt mye bedre og jeg har fått troen på meg selv. Men i går besøkte jeg ei venninne, hun begynte og snakke negativ om typen min og hun følte jeg var blitt helt fjern i det siste. At jeg gjorde alt som typen min ville. 
Så i dag har alt hun sa kvernet i hodet, har hun kanskje rett at jeg er blind av kjærlighet, eller prøver hun og ødelegge for meg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo vanskelig for for oss å vite?

• Liker 2
Skrevet

Hun er sikkert sjalu siden hun ser du har det bra, og kjæresten din har tatt henne plass kanskje?

Skrevet
Random84 skrev (2 minutter siden):

Hun er sikkert sjalu siden hun ser du har det bra, og kjæresten din har tatt henne plass kanskje?

Ja det kan jo være. Nå er hun ganske opptatt selv med både mann og baby på 1år. 

AnonymBruker
Skrevet

Forutsatt at du har det godt med typen. 

Enkelte får det bedre med seg selv av å rakke ned på kjærestene til venninnene sine. 

Dessverre.. 

Neste gang så gjør du det samme med henne, og så sier du, har du ikke noe positivt å si så hold tysst. 

Anonymkode: af123...628

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer hvis du ikke er enig med kjæresten din? Hvis du ikke bare gjør som han sier, men gjør ting du har lyst til, kun for din egen skyld?

Mange duster er greie så lenge kjærestene er medgjørlige og ikke har egne meninger.

Anonymkode: 91b29...adf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Solskin skrev (1 time siden):

Jeg er 27, hele livet mitt har jeg vert usikker og redd for å feile. Men for 2 år utfordret venninnen mine til prøve Tinder. Der ble det match med drømmemannen. Vi har vært sammen 1,5år. Han har gjort livet mitt mye bedre og jeg har fått troen på meg selv. Men i går besøkte jeg ei venninne, hun begynte og snakke negativ om typen min og hun følte jeg var blitt helt fjern i det siste. At jeg gjorde alt som typen min ville. 
Så i dag har alt hun sa kvernet i hodet, har hun kanskje rett at jeg er blind av kjærlighet, eller prøver hun og ødelegge for meg? 

Meiner venninna di å seie at du har adopert kjærasten din sine interesser, hobbyar og slikt? 

Anonymkode: 33334...bab

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 hour ago, Solskin said:

Han har gjort livet mitt mye bedre og jeg har fått troen på meg selv.

dersom du føler dette så er det nok riktig.

jeg gjorde alt som typen min ville. 

dersom det typen vil gjøre også gjør livet ditt bedre så er det bra. da gir det også mening at det du gjør korrelerer med hans ønsker.

Jeg er 27, hele livet mitt har jeg vert usikker og redd for å feile.

at du har endret deg til noe bedre pga. relasjonen til kjæresten kan innvirke negativt på hvordan din venninne opplever deg i relasjon til henne. 

synes faktisk hun viser dårlige kvaliteter som baksnakker kjæresten din med deg. det er lavmål.

Endret av megda
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Misery loves company.

Anonymkode: b1855...285

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva skjer hvis du ikke er enig med kjæresten din? Hvis du ikke bare gjør som han sier, men gjør ting du har lyst til, kun for din egen skyld?

Mange duster er greie så lenge kjærestene er medgjørlige og ikke har egne meninger.

Anonymkode: 91b29...adf

Han overstyrer meg ikke, jeg gjør egne valg og har fortsatt med mine aktiviteter. Men i motsetning til både familie og venner støtter han meg og mine valg. Men jeg har prioritert kjærestetid framfor å være sammen med venninnen noen ganger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Venninner vet som regel best.

Anonymkode: 29a05...b97

AnonymBruker
Skrevet
Solskin skrev (10 timer siden):

Men i går besøkte jeg ei venninne, hun begynte og snakke negativ om typen min og hun følte jeg var blitt helt fjern i det siste. At jeg gjorde alt som typen min ville. 

Stemmer det da? 

Anonymkode: 022b6...6ca

Skrevet
Solskin skrev (12 timer siden):

Ja det kan jo være. Nå er hun ganske opptatt selv med både mann og baby på 1år. 

Er bestandig rom for sjalusi uansett hvor opptatt personen er.

Håper det ordner seg for dere.

AnonymBruker
Skrevet
Solskin skrev (På 12.4.2024 den 7.50):

Han overstyrer meg ikke, jeg gjør egne valg og har fortsatt med mine aktiviteter. Men i motsetning til både familie og venner støtter han meg og mine valg. Men jeg har prioritert kjærestetid framfor å være sammen med venninnen noen ganger. 

Så han er drømmemannen og snill, mens hun snakker dritt om både deg og noen du er glad i?

Jeg hadde ikke akseptert at en venninne snakket dritt om meg og kjæresten min, jeg hadde for det første svart tydelig at det hun sier er direkte usant, og så sagt at jeg går om hun ikke slutter snakke ned meg og kjæresten min.

Anonymkode: 461fc...9ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...