AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Hvor ofte vasker dere dem? Synes de får flekker på seg igjen nesten med en gang de er nyvasket.. Anonymkode: 17793...2d3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Skrevet 12. april 2024 jeg har bestemt meg for å slutte med hvite joggesko, Jeg har prøvd et par forskjellige ting som forsåvidt var effektivt på flekker, men sømmene blir alltid skitne etterhvert, og de klarer jeg ikke å få rene. Mulig det hadde funket med vaskemaskin, det har jeg ikke prøvd. Det jeg har prøvd er å vaske dem med en tannkost og gammeldags Jif skurekrem. Det ble ok, men tok ikke skitt i sømmene, og luktet ganske kraftig vaskemiddel lenge etterpå. I går prøvde jeg sneakers vaskemiddel fra Saphir, som er kjent for verdens beste skopleiemidler. Det var dette her, og det var ekstremt effektivt på kanten av sålene. Så brukte jeg det over hele skoen etterpå, og de ble absolutt renere, men ikke så perfekte som jeg hadde sett for meg. Og det tok ikke sømmene. Mulig at jeg brukte produktet feil, at det egentlig er en flekkfjerner, og ikke en all over-såpe. Burde kanskje brukt dette heller. Uansett, Saphir har skikkelig gode skopleieprodukter, men de koster litt, så jeg bruker dem bare på sko jeg skal ha lenge. Ellers har jeg sett et tips om å tørke dem med baby wipes eller våtservietter hver gang du har brukt dem, som et tips for å holde dem. Men det må du gjøre fra dag 1 når de er helt nye, og ha som vane hver gang du kommer hjem. Jeg har aldri greidd å holde den vanen, men det er et tips for dem som gidder. Anonymkode: f8fea...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Skrevet 12. april 2024 Se hvor du går 😂 jeg bor på Vestlandet, og sjelden mine får flekk på seg. Men jeg er helt nazi på flekker og 🙈 om det kommer en liten flekk vasker jeg med en gang. Sitron såpe fjerner alt 🤩 Anonymkode: 8d382...e6d 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #4 Skrevet 12. april 2024 Mine er sjeldent flekkete, og jeg vasker dem ca. 1-2 ganger i året. Mer hvis de FÅR flekk på seg. Nå bruker jeg bare hvite joggesko i sommerhalvåret, og BARE når det er fint vær. Anonymkode: 34f65...f8e
Kullsyrevann Skrevet 12. april 2024 #5 Skrevet 12. april 2024 Magic sponge 😁Det redder alle mine hvite joggesko. Også vasker jeg lissene. Plutselig ser de helt nye ut. 1
Johansdatter Skrevet 29. april 2024 #6 Skrevet 29. april 2024 Jeg har vært fornøyd med skoviskelær. Får kjøpt det på de fleste sko butikker og den varer lenge 1
Roci Skrevet 29. april 2024 #7 Skrevet 29. april 2024 Det hjelper også å impregnere skoene med jevne mellomrom 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå