Hater det!! Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Hei. Jeg har fått skulderen ut av ledd og fått nerveskade fra skulderen ned i hele hånden. Det er nå 9 uker siden jeg gikk i mellom da en hund angrep min hund. Jeg har fått helt syke nervesmerter og har sovet dårlig de siste 9 ukene. Jeg har fått tilbud om Neurontin. Bivirkningene skremmer livet av meg. Jeg har veldig dårlig erfaring med leger, så derfor har jeg veldig liten tillit til dem. Skulle virkelig ønske at det ikke var slik. Jeg har så mye triggere i meg etter feilbehandlinger og dårlige kirurger, så jeg stoler ikke på så veldig mange. Har noen prøvd neurontin på nerveskader?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 Jeg har hatt god hjelp av Neurontin mot nervesmerter både i arm og ben. Har ikke hatt noen plagsomme bivirkninger. Pass på å følge planen for dosering, det skal økes gradvis. Gikk en liten periode på høy dose, da merket jeg at jeg ikke var helt meg selv - og valgte å nedjustere dosen. Det er vel bedre å prøve enn å gå med forferdelige smerter? Da klarer du mere trening ig bevegelse, noe som kanskje kan flere til mindre medisiner etterhvert. Anonymkode: c1fbc...1f4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 Har ikke prøvd det selv, men vet om et par stykker som har fått det for nerveskader (og en hund, faktisk). En var veldig fornøyd, en annen likte de ikke så godt og sluttet. Hunden sluttet å halte og virket ellers i godt humør og god form. Du trenger ikke tenke så mye på de bivirkningene. Selv de aller vanligste er det bare 1 av 10 som får. De svært sjeldne er mindre enn 1 av 10 000! Eneste grunnen til at du skal vite om at de finnes er i tilfelle du skulle få ubehag, da tar du bare kontakt med legen din på nytt. Anonymkode: b06c3...1e5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #4 Skrevet 11. april 2024 Jeg går på det pga fibro. Veldig fornøyd med medisinen. Men følte meg rusa de første dagene, nesten værre enn å være full. Men det gikk seg til. Anonymkode: dfba5...6a8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #5 Skrevet 11. april 2024 Jeg har prøvd, men avslutta pga for mye bivirkninger. Det er ikke noe i veien for at du tester det ut. Man kan avslutte det om bivirkningene blir for ille eller at ønsket effekt ikke oppnås. Anonymkode: 0fa64...353
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Skrevet 11. april 2024 Jeg går fast på neurontin. Du vil føle deg litt ør/svimmel når du trapper opp og ellers hvis du tar de på tom mage. Jeg tar alltid mine etter mat, da merker jeg ikke noen bivirkninger. Alle medikamenter har lange lister med ekle bivirkninger men ikke alle får bivirkninger. Anonymkode: ae727...40c
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #7 Skrevet 12. april 2024 Har fått et par bivirkninger av det. Veldig mild forbigående kvalme en gang, og følt meg litt full og gikk som om jeg var dritings de to første gangene jeg tok det, så det kan være greit å være forberedt på, men det er bivirkninger som forsvinner veldig raskt, typ etter noen dager. Liker du alkoholrus er det ikke ubehagelig heller for å si det sånn. En medisin verdt å prøve ut synes jeg. Anonymkode: cfed5...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå