AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Jeg har alltid sagt til min kone at jeg tenner på stive brystvorter som vises gjennom klærne. jeg digger når hun går uten BH og puppene stikker frekt frem. Nå har yngstemann i huset fått seg kjæreste, og hun kjører stadig free nipple under tynne topper. Vakkert det også, men helt, helt annerledes. Men jeg underer meg ofte på hva min kone tenker, at jeg tenker, når vi sitter der rundt fredagstacoen, og.....ja... Anonymkode: f11f1...010
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 Det kan jeg garantere deg at hun tenker. Har du hatt en seksuell fantasi om kjæresten til din sønn enda? Anonymkode: 98ae0...5cf
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Skrevet 12. april 2024 Bare ekkelt slik du skriver. Har selv snart voksne tenåringsdøtre, og mange venninner i samme alder. Det er helt fremmed for meg å tenke en eneste tanke om kroppen til venninnene, de er som en del av storfamilien. En ting er med tanke på jenta at du sitter og observerer slike ting, men bare stakkars sønnen din som må oppleve at faren er en gammel gris. Anonymkode: ad67b...846 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå