Anonym_Bruker99 Skrevet 11. april 2024 #1 Del Skrevet 11. april 2024 Hei. skaffet meg nylig en sjenk og lurte på om noen vet hva det hvite på glasset er og eventuelt hvordan jeg kan fjerne det? holder på med et prosjekt og vil at glasset skal kunne ses gjennom! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #2 Del Skrevet 14. april 2024 Det kan være en folie som kan skrapes av eller fjernes på andre måter, eller det kan være selve glasset som er frostet. Det er ikke så lett å si ut fra et bilde, uten å kunne kjenne på det. Anonymkode: 71fcf...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Del Skrevet 15. april 2024 Prøv forsiktig med stålull? Anonymkode: c1e83...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Del Skrevet 15. april 2024 Anonym_Bruker99 skrev (På 11.4.2024 den 21.00): Hei. skaffet meg nylig en sjenk og lurte på om noen vet hva det hvite på glasset er og eventuelt hvordan jeg kan fjerne det? holder på med et prosjekt og vil at glasset skal kunne ses gjennom! ☺️ Sjekk ut kontoen retrotrondheim på instagram, de viser ofte hvordan man kan pusse opp slike skjenker. Mulig de har noen tips 😊 Anonymkode: 901b8...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå