AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Hei. Hvordan er der best å bruke tinder når du matcher med noen? Det blir fort kjedelig.. jeg ser for meg at det er bedre å spørre om date ganske fort istedetfor å stille trøtte spørsmål og tilslutt går man lei? Anonymkode: 84be1...0bd
Rosa Gnom Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 (endret) Man bruker tinder til å bli kjent med mennesker. Akkurat som man ville gjort i den virkelige verden. Man snakker med de. Er spørsmålene trøtte og man går lei så er det noe alvorlig galt og da er det bedre å gå videre. Jeg liker ikke å gå alltfor fort frem. Jeg syntes det er kjekt å bli litt kjent først. Endret 11. april 2024 av Rosa Gnom 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 Har kommet frem til at jeg foretrekker å møtes så fort som mulig. Selv om han er god på teksting, og tonen er god så blir man lei av denne skrivingen faktisk. Uansett hvordan man vender og vrir. Husker den første jeg skulle date, det tok 3 uker før vi fikk til å møtes pga jobb/barn osv. Det var greit den gangen. Men blir til at man også lager en slags illusjon og får rett og slett for mye tid til å lage et bilde av vedkommende som ikke stemmer. Og når man har investert mye tid i forkant så føler man nesten et press på at det skal funke når man først møtes...Så mitt råd er soleklart, IKKE bruk for mye tid på tekst før du møter han. Er det så mange hindringer som gjør det vanskelig å møtes så må du nesten tenke på om det er realistisk å kunne få til en relasjon i det hele tatt? Avstandsforhold kan virke romantisk i starten, men det blir slitsomt i lengden. Jeg foretrekker å møtes innen 1 uke nå. Blir fort lei av tekst, det går nesten på automatikk. Det er jo den samme regla har gang man legger opp til en date. Repeat. Anonymkode: ec073...aad 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #4 Skrevet 11. april 2024 Jeg er andre veien. Jeg bruker ikke Tinder så mye til å bli kjent, men til å planlegge en date. Det er så vanvittig mye informasjon som ikke når frem gjennom meldinger, misforståelser oppstår lett, og kjedsomhet ikke minst når man ikke ser glimtet i øyet, smilet av en spøk osv. Er ikke en date en del av samtalen på Tinder, så mister jeg fort interessen Anonymkode: 6ebb8...c43 1 1
Singel2018 Skrevet 11. april 2024 #5 Skrevet 11. april 2024 Til å begynne med brukte jeg mye tid til teksting. Men fant etterhvert ut det blir litt meningsløst å skrive i lang tid, hvis man ikke har kjemi når msn endelig møtes. Bedre å møtes raskt og finne ut om det er kjemi.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Skrevet 11. april 2024 Helt klart best å møtes raskt. Jeg gidder ikke drive å tekste. Like greit å møtes i virkeligheten så raskt som mulig. Anonymkode: d4f95...53a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Skrevet 11. april 2024 Brukte det kun til å komme i kontakt, avtalte å treffes så snart som mulig, tror rekorden var 5 meldinger. Da var jeg rimelig sikker på at jeg ville like vedkommende bare ut fra bio, og jeg hadde rett 😄 Det ble ikke noe fast forhold, men vi har fortsatt litt kontakt. Har samme erfaring som mange andre; i starten på Tinder kunne jeg melde i 2-3 uker, og så ble fallhøyden urimelig stor til å oppfylle forventningene. Møtte flere som var veldig kule og morsomme på melding, men veldig nervøse og sjenerte i virkeligheten. Man må jo gi folk en sjanse, men når min "type" er det tvert motsatte, og de fremsto som selvsikre og utadvente på meldinger så ble det litt antiklimaks når de knapt turte å se på meg. Jeg har vært sammen med stille og rolige typer, men da var de slik de var da jeg ble kjent med dem, og det var andre egenskaper som var viktigere som de også fikk vist frem. Anonymkode: 19ffe...b73 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #8 Skrevet 12. april 2024 Da jeg var singel foretrakk jeg først å chatte en stund for å se om vi var kompatible. Men oppdaget at kjemien ofte er helt annerledes i det virkelige liv enn skriftlig. Så fant ut det var bedre å chatte bare litt før vi møttes. Han jeg endte opp med var ingen stjerne skriftlig, og han skrev på dialekt, som er noe jeg ikke liker. Men kjemien da vi møttes var full klaff, og vi er nå samboere og har fått barn sammen. Anonymkode: f3d5b...47b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #9 Skrevet 14. april 2024 Er helt ny på dette jeg også. Hvordan spør man om en date på Tinder? Jeg har chattet med en kar en uke nå og han er aktiv, men spør ikke direkte. Anonymkode: 7c5f0...b45
BobTheNoob Skrevet 15. april 2024 #10 Skrevet 15. april 2024 Folk er veldig forskjellige på dette. Så du kan risikere å gå glipp av "den rette" ved å bruke Tinder feil. Men det som fungerer på den ene fungerer ikke nødvendigvis på den andre. Jeg brukte Tinder nøye. Klikket bare på noen få, dvs de som hadde gode profiler og som så interessante nok ut. De jeg matchet med ville jeg chatte litt med for å forstå bedre hvem de er før jeg ba ut på date. Noen syntes de var greit, andre ble utålmodige. Men jeg var uansett ikke interessert i å bruke masse tid og penger på å date mange damer, så dette var mitt filter. Jeg vil si det fungerte, for jeg har slettet Tinder nå. Ett råd er å ikke bruke veldig gamle bilder, bilder med filtre eller som på en annen måte gir et feil inntrykk av hvordan du ser ut. Det gir en negativ førstereaksjon når dere treffes. Gode bilder bør du ha, men som fremstiller den ekte deg. Mann 50+ 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #11 Skrevet 15. april 2024 Bruk Tinder til å komme over til Snap. Der kan man chatte og snappe til man er klar for date. Om det er etter 1 dag eller 6 måneder kommer an på den du matcher med. Jeg har opplevd begge ytterpunktene, men pleier å ligge på 2-4 uker før en date. Da chatter jeg med mange samtidig slik at muligheten for klaff med en av de er til stede. Husk at de fleste likes ikke blir matcher, de fleste matcher blir ikke en samtale, og de fleste samtaler blir ikke en date, og de fleste dates ikke blir forhold. Anonymkode: 0d37e...d04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå