AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Jeg har hatt ute annonse lenge nå, men fått lite klikk og enda færre meldinger. Betyr det at det er få eller ingen som har det jeg ønsker til salgs, eller er det ikke så mange som gidder å besøke "ønskes kjøpt"? Jeg søker selvfølgelig selv i "selges"-annonsene også. Anonymkode: 382af...849
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har hatt ute annonse lenge nå, men fått lite klikk og enda færre meldinger. Betyr det at det er få eller ingen som har det jeg ønsker til salgs, eller er det ikke så mange som gidder å besøke "ønskes kjøpt"? Jeg søker selvfølgelig selv i "selges"-annonsene også. Anonymkode: 382af...849 Besøker nesten aldri ønskes kjøpt. Anonymkode: 74291...ee7 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 Tror ikke folk flest sjekker "ønskes kjøpt" så ofte. Jeg ser nesten utelukkende på de annonsene om de kommer opp tilfeldig. Eneste ganger jeg har søkt på "ønskes kjøpt" er når jeg har klær jeg skal gi bort. Da liker jeg å se om det er noen som har lagt ut annonse med at de trenger klær og vil arve i min størrelse. Anonymkode: 7611c...c4b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #4 Skrevet 12. april 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har hatt ute annonse lenge nå, men fått lite klikk og enda færre meldinger. Betyr det at det er få eller ingen som har det jeg ønsker til salgs, eller er det ikke så mange som gidder å besøke "ønskes kjøpt"? Jeg søker selvfølgelig selv i "selges"-annonsene også. Anonymkode: 382af...849 Jeg la ut en annonse på ønskes kjøpt. Maks en halvtime etterpå hadde jeg et godt tilbud, som jeg aksepterte på flekken og markerte annonsen deretter. Mulig det var flaks, har ikke brukt tjenesten før eller siden. Anonymkode: 657aa...878
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #5 Skrevet 12. april 2024 Jeg sjekker ofte både gis bort og ønskes kjøpt , men orker ikke gå inn på annonser som er uinteressant. Anonymkode: 4afe0...b32
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #6 Skrevet 12. april 2024 Tar meg ikke tid til å sjekke ønsket kjøpt dessverre. Har fått napp der kun en gang da jeg ønsket å kjøpe noe. Anonymkode: 9443c...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå