AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Jeg har en mistanke om at han jeg dater egentlig er homo...Har ikke lyst til å gå så veldig konkret inn på det, men jeg har jo litt livserfaring, og mange ting tyder på det. At han lever et liv i fornektelse, og ikke tør å leve ut sin legning. Jeg liker han godt, men samtidig så får jeg så vondt av han og...føler at han bærer på en slags smerte.... Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 85e65...487
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har en mistanke om at han jeg dater egentlig er homo...Har ikke lyst til å gå så veldig konkret inn på det, men jeg har jo litt livserfaring, og mange ting tyder på det. At han lever et liv i fornektelse, og ikke tør å leve ut sin legning. Jeg liker han godt, men samtidig så får jeg så vondt av han og...føler at han bærer på en slags smerte.... Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 85e65...487 Litt vanskelig å si noe her uten detaljer. Men om han er sammen med deg og liker å ha sex med deg, så er han vel i verste tilfelle bifil? Og har du snakket med han om det, før du valgte å snakke med KG...? Anonymkode: 94c89...0e7 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #4 Skrevet 11. april 2024 Han er så distansert under sex...mentalt...han tar ofte initiativ, men er litt som det er noe som mangler. Han er tilstede, samtidig ikke...så er det ting han har sagt, ting han gjør, som til sammen bare har gitt meg denne følelsen. At han er for stolt til å skulle innrømme det. Jeg kan aldri i verden spørre han. Men vurderer å avslutte, og se hvordan han reagerer på det... Anonymkode: 85e65...487
Christina82 Skrevet 12. april 2024 #5 Skrevet 12. april 2024 Ryddet for brukerdebatt. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #6 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 20.41): Han er så distansert under sex...mentalt...han tar ofte initiativ, men er litt som det er noe som mangler. Han er tilstede, samtidig ikke...så er det ting han har sagt, ting han gjør, som til sammen bare har gitt meg denne følelsen. At han er for stolt til å skulle innrømme det. Jeg kan aldri i verden spørre han. Men vurderer å avslutte, og se hvordan han reagerer på det... Anonymkode: 85e65...487 Bare avslutt det. Hvorfor fortettete med en som er homo? Det kommer ikke noe godt ut av det for deg. La han styre på uten deg. Det er ikke din oppgave å dra daten din ut av skapet uansett. Han får ta ansvar for sitt eget liv. Og du kan date andre som er heterofile i stedet. Anonymkode: bf5ba...af2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #7 Skrevet 13. april 2024 Kun en måte å finne utav dette på. Strap-on testen! 🤠 Anonymkode: c4fc7...894
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #8 Skrevet 13. april 2024 Om hva han faktisk er homofil ville han ikke klart å utføre sex, bifil derimot er ikke så uvanlig som mange tror. Være glad i personer uten å måtte begrense seg på kjønn er vel en god ting? Anonymkode: deb8a...159
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #9 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bare avslutt det. Hvorfor fortettete med en som er homo? Det kommer ikke noe godt ut av det for deg. La han styre på uten deg. Det er ikke din oppgave å dra daten din ut av skapet uansett. Han får ta ansvar for sitt eget liv. Og du kan date andre som er heterofile i stedet. Anonymkode: bf5ba...af2 Jeg tviler på at ts har en homofil date. Det er nemlig vesentlig mer sannsynlig at ts bare er litt (eller mye) dysfunksjonell. Ts: når du gjør deg spekulasjoner om andre uten rot i virkeligheten: forsøk å si til deg selv at dine tanker eller følelser samtidig er ekte, og ikke forankret i fornuft, fakta og vitenskap. Det å løpende faktasjekke egne tanker og følelser er et av de viktigste triksene et menneske gjør for å bevege seg fra dysfunksjon til velfungerende. Anonymkode: d6576...236 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #10 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om hva han faktisk er homofil ville han ikke klart å utføre sex, bifil derimot er ikke så uvanlig som mange tror. Være glad i personer uten å måtte begrense seg på kjønn er vel en god ting? Anonymkode: deb8a...159 Det kunne han. Det er jo homofile som får seg barn, gifter seg og hele pakka før de etter mange år både innser sin egen sannhet og innrømmer den. Samme hos kvinner. Jeg tror de merker at det er noe, men det er ikke sikkert de forstår hva på en god stund. Anonymkode: e15b8...945
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #11 Skrevet 13. april 2024 Jeg var sammen med en jeg tenker enten var aseksuell eller homofil. Han var særdeles lite interessert i sex, men hadde hatt flere lange forhold med kvinner. Han var en sånn mannemann, og negativ til homofile. En jeg godt kunne tenke egentlig var skjult homofil. Han har meg bekjent ikke hatt noen forhold etter meg (flere år siden vi gikk fra hverandre). Så var jeg sammen med en som så ut som og førte seg som en homofil, men som var såpass seksuelt aktiv og tok såpass mye initiativ til sex at jeg ikke helt kan forstå at han faktisk var det. Det var type 3 ganger til dagen og aldri noe problem med å få den opp, og veldig god sex, Men han var på det nivået at andre faktisk lurte på om han var homofil, basert på kroppsspråk og hvordan han prater. Jeg hadde både blitt overrasket og ikke overrasket om han stod fram som homofil. Anonymkode: 46794...cef
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #12 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg tviler på at ts har en homofil date. Det er nemlig vesentlig mer sannsynlig at ts bare er litt (eller mye) dysfunksjonell. Ts: når du gjør deg spekulasjoner om andre uten rot i virkeligheten: forsøk å si til deg selv at dine tanker eller følelser samtidig er ekte, og ikke forankret i fornuft, fakta og vitenskap. Det å løpende faktasjekke egne tanker og følelser er et av de viktigste triksene et menneske gjør for å bevege seg fra dysfunksjon til velfungerende. Anonymkode: d6576...236 Dette var vel også ganske spekulativt? Hvorfor antar du at TS er dysfunksjonell og at dette er «uten rot i virkeligheten»? Det er jo ikke uvanlig at noen fortrenger eller ikke vil leve ut legningen sin. Dessverre. Anonymkode: 54bf4...b22 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå