Gå til innhold

En date som også dater andre

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Har datet en fyr noen uker nå. Vi har kommet såpass langt at vi har vært til sengs og vi har tilbragt en del tid sammen.

Nå har jeg via bekjente fått greie på at samme fyren også dater to andre jenter. Hvor seriøst dette er det aner jeg ikke.

Til meg har han sagt at det kun er meg han dater, og derfor finner jeg dette utrolig useriøst. Nå vet jeg jo ikke. Og jeg får ikke tak i ham denne uken siden han er bortreist.

Hvordan takle denne situasjonen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville konfrontert han med det og stillt ham et ultimatum om du er intr. i noe seriøst forhold med ham. Om du ikke er intr i noe annet enn litt uforpliktet "kos" så ville jeg ikke ha gjort noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dte hadde ikke jeg orket heller, om jeg hadde innledet et seksuelt forhold. Om han lyver for deg og dater flere, er han kanskje troendes til å ha sex med dem også (eller: hva hindrer han?)

Uff. Jeg hadde mistet litt sansen for han da, må jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Ja jeg har nok mistet sansen for ham nå ja. Var interessert i noe mer etter hvert med ham for vi gikk godt i lag. Kommer til å konfrontere ham når han kommer tilbake, men vil ikke gå videre har jeg bestemt meg for. Kilden min er også veldig sikkert kilde, nemlig en slektning av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...