Gå til innhold

Dere som er 100% alene med tenåringer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye tid bruker dere sammen?

Og hvor mye er de med venner?

Når du har barn som er straks 17 og 18 år. Er det innafor sove hos min kjæreste, reise fra de en helg osv?

Begge er rolige skolelys som bruker tiden på trening ,hundepass og skole. Drikker ikke. 

De liker å være med meg (mor) men da jeg har vært 100% alene fra de var små må jeg innrømme jeg gleder meg litt til de flytter å jeg kan få leve litt selv. Får dårlig samvittighet bare jeg sover hos kjæresten en natt og sitter heller hjemme. Vil jo være der for barna,men de er ikke 5&6 år lengre så klare seg jo litt alene. De har vært alene 2 helger da jeg var på tur med kjæreste. De kosa seg hjemme de,men som alenemor uten familie får jeg alltid dårlig samvittighet. De har kun en bestemor 3 timer borte de besøker litt på påske og sommer osv.

Hvordan er deres liv med såpass store barn? Dette har ingenting med at jeg er redd det skal være hjemme alene fest,for dette er veldig rolige ungdommer med sunne interesser..

De liker også vi går turer sammen hver uke eller kino osv. Er glad de liker være med meg,men hadde tenkt at når de ble større skulle de bry seg mer om venner😅 De er sosiale altså,men det er stort sett på skolen og trening de er sosiale. De er hjemme hver kveld. De leser, syr,tegner og sitter på mobilen. 

Anonymkode: 3f6bb...458

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...