AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Jeg er en som liker å ha styring på alt I hverdagen.Men, I sexlivet er jeg underdanig . Er det andre som har det sånn? Anonymkode: 1b40e...8cb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en som liker å ha styring på alt I hverdagen.Men, I sexlivet er jeg underdanig . Er det andre som har det sånn? Anonymkode: 1b40e...8cb Min erfaring av kvinner som virkelig liker å være underdanig på soverommet er ofte kvinner med mye ansvar i hverdagen, som i lederstillinger feks Anonymkode: 1d0da...2a9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #4 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min erfaring av kvinner som virkelig liker å være underdanig på soverommet er ofte kvinner med mye ansvar i hverdagen, som i lederstillinger feks Anonymkode: 1d0da...2a9 Ja, stemmer bra her. Jeg er godt voksen, og mellomleder i offentlig sektor. På soverommet er det så deilig å slippe allkontroll, å være ei skikkelig kn****edokke. Anonymkode: a3305...d34 3 1
no shame Skrevet 11. april 2024 #5 Skrevet 11. april 2024 Det er vanlig, uavhengig av kjønn. Nettopp fordi alle har behov for å ikke ha full kontroll hele tiden 😉
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Skrevet 11. april 2024 Det er maange av oss submissive damer som ikke er i lederstillinger også. Anonymkode: df6e6...662
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #8 Skrevet 12. april 2024 I hverdagen er vi ganske jevnbyrdige og utfyller hverandre godt. Det er ting han vet og kan bedre enn meg og vice versa. Blant folk fremstår han som den mer beskjedne og lavmælte, mens jeg er den mer utadvendte og sikkert fremstår som temmelig sjefete og dominerende. På soverommet derimot er det helt motsatt. Fullstendig hamveksel. Der er han den uttalt dominante og jeg den underdanige. Han får* bestemme hva jeg skal ha på meg, hvordan jeg skal se ut, hva vi skal gjøre (rollespill), hvilke posisjoner vi har sex i, osv. Jeg* overlater altså alt til han. *Jeg har gitt han min eksplisitte tillatelse og det er inneforstått at enhver tillatelse kan trekkes tilbake øyeblikkelig uten forklaring. Forholdet vårt er tuftet på sterk gjensidig respekt og kommunikasjon på samtlige plan, og jeg er ganske overbevist om at dette er en avgjørende faktor til at også seksuallivet vårt tillater denne rollefordelingen. Anonymkode: 78029...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #9 Skrevet 12. april 2024 Litt motsatt for min del. Ønsker minst mulig ansvar og ting å ha kontroll over på jobb. På soverommet er jeg en utpreget giver og mister tenningen ved å skulle være mottaker. Anonymkode: e76a6...100
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #10 Skrevet 14. april 2024 Kona mi er politiadvokat og jeg elsker å ydmyke henne i senga. Tenker på alle de som hun får fengslet som har lyst til å gjøre det, så jeg gjør det på vegne av dem. Er noe eget å se at hun får orgasmer av meg.. Anonymkode: e6cd4...2c2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #11 Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 19.16): Jeg er en som liker å ha styring på alt I hverdagen.Men, I sexlivet er jeg underdanig . Er det andre som har det sånn? Anonymkode: 1b40e...8cb Du høres ut som en vanlig kvinne. Anonymkode: 77f91...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå