AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Jeg skal møte en fyr fra tinder som jeg har snakket med i 1,5 år. Vi skulle egentlig møtes i januar i fjor, men han trakk seg med unnskyldningen at han var redd for å bli forelsket... whatever, jeg gikk fort videre. Ikke med noen andre menn, men jeg ristet det av meg og hadde tidenes bytur med ei venninne ❤️ Men vi har alltid hatt en god tone, kjemi og er nysgjerrige på hverandre. Han er en ordentlig mann med livet på stell, barn fra før av, jobb han trives med osv... Jeg bor et stykke unna han og har ikke bil denne helgen. Tar bussen. Ville dere sovet hos han eller airbnb/hotell? Anonymkode: 6e929...227
Daria Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 Vi snakker ikke bare første date, men første møte overhodet? Alt du vet om ham, er det han som har fortalt deg? Hotell, uten tvil. 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 Hotell. Men vil du ikke prøve med noen andre først? Anonymkode: 1feb3...681
Mt3 Skrevet 11. april 2024 #4 Skrevet 11. april 2024 Hvor tidlig møtes dere? Mulig å returnere med buss om alt var løgn? Bestille hotell med avbestillingsmulighet i tilfelle han på nytt trekker seg, eller det blir full klaff og du overnatter hos han.
Yoolanda Skrevet 11. april 2024 #5 Skrevet 11. april 2024 Hva er fremtidsmulighetene her da? Har dette noe potensiale? Overnatting på første date er sjeldent en god investering. Det blir jo sikkert sex. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Skrevet 11. april 2024 Kjør på, dere er jo veldig treige da. Anonymkode: 5b6bb...f69
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #8 Skrevet 12. april 2024 Daria skrev (11 timer siden): Vi snakker ikke bare første date, men første møte overhodet? Alt du vet om ham, er det han som har fortalt deg? Hotell, uten tvil. Her jeg lurer på hva menn tenker alltid noen som er villig til å ta fly for å møtes men virker som de forventer å få bo hos meg når vi ikke har møttes før. At de ikke skjønner at jeg vil møtes på samme måte som han bodde i min by. Jeg forventer at de skjønner at de må ordne seg overnatting selv hvis ikke skjønner når jeg sier at de er for langt unna til at en kan bli kjent på vanlig måte. Altså samme som de som bor nært. Jeg hadde helt klart gått for hotell en helg og brukt den til å møte han og bli kjent samt kose meg på hotell. Anonymkode: 2cc5c...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå