Gå til innhold

Bekymret for pus - fant en kul på magen hennes i dag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først: Jeg har dyrlegetime i morgen såklart. Ringte med en gang jeg oppdaget kulen i dag.

Er skikkelig engstelig nå 😕 Oppdaget en kul med diameter på hvertfall 3cm når jeg skulle børste pus i dag. Den ligger rett under en av pattene. Google sier det er antagelig enten en ufarlig fettklump, eller jurkreft. Liksom ingen mellomting! Pusen min er 15 år gammel, og kommer nok ikke til å tåle narkose, operasjon og post-op. Hun har alltid vært en ganske skjør frøken som lett får urinveisinfeksjon av stress og endring i rutinene våre de siste par årene. Så jeg stålsetter meg for det verste i morgen 😭 

Anonymkode: 7ba72...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til, krysser fingrene for at dere får gode nyheter ❤️

Anonymkode: f0384...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om det er det samme som din har, men min katt har også en ganske tydelig kul nederst på magen i nærheten av pattene. Den er bare et ufarlig navlebrokk, iflg. dyrlegen. 

Anonymkode: b68ff...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte navlebrokk. Uansett: lykke til hos vetten.

Anonymkode: 0140f...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for pus og deg!❤️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært som for det første undersøker katten din regelmessig og for det andre ordnet time med en gang. Katten din er heldig som har deg.

Jeg håper det er noe ufarlig, eventuelt at det finnes behandlingsmuligheter. ❤️ 

Anonymkode: 521c4...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Først: Jeg har dyrlegetime i morgen såklart. Ringte med en gang jeg oppdaget kulen i dag.

Er skikkelig engstelig nå 😕 Oppdaget en kul med diameter på hvertfall 3cm når jeg skulle børste pus i dag. Den ligger rett under en av pattene. Google sier det er antagelig enten en ufarlig fettklump, eller jurkreft. Liksom ingen mellomting! Pusen min er 15 år gammel, og kommer nok ikke til å tåle narkose, operasjon og post-op. Hun har alltid vært en ganske skjør frøken som lett får urinveisinfeksjon av stress og endring i rutinene våre de siste par årene. Så jeg stålsetter meg for det verste i morgen 😭 

IKKE LA DYRELEGEN OVERTALE DEG TIL Å OPERERE DEN VEKK.

Min katt hadde en kul under juret i mange år, tilslutt valgte jeg å gå til dyrelegen som valgte å operere den vekk. Da spredde kreften seg og katten måtte avlives et halvt år etter. Lærte av en annen dyrlege at det er det som skjer når man begynner å tukle med svulsten, da sprer det seg. Så lenge svulsten bare lå der, ikke ga katten plager så var det best å la den være i fred til den EVENTUELT begynte å lage problemer. 

Anonymkode: a64da...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrlegen mente det var ondartet kreft med spredning (de fant flere små kuler etter å ha barbert henne), så vi endte opp med å avlive henne 💔 Oddsen for vellykket operasjon var for liten mtp på hvor gammel hun er. Jeg er helt ødelagt 😭

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre 💔 

Anonymkode: f0384...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...