AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Jeg gleder meg til å plante ut! Nå er det ikke frostnetter i sikte (Oslo), og om så skulle være, så har jeg innglasset balkong og plantene vil trolig klare seg.🌞 Hva skal dere plante på balkongen i år?🌷 Anonymkode: a1372...67d 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 Jeg liker godt petunia. De står seg nesten hele sommeren. Anonymkode: c4c5d...6cb
GreenHarmony Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 Petunia, Margeritter, Praktspragle, krydderurter, georginer og hortensia 😍 Er man flink til å stusse dem og fjerne avblomstede blomster holder dem seg fine lenge! Så utrolig mange fine farger å velge mellom også. Har masse store krukker som jeg samplanter i 😊 1
Fighter83 Skrevet 11. april 2024 #4 Skrevet 11. april 2024 Har arvet min bestemors gamle dyprøde georginer. De er over 100 år gamle. Tenkte å ha 3 av klasene i potter. Gleder meg stort til å se om jeg får dem til 👏 Ellers blir det sukkererter og markjordbær i tillegg til gressløk, timian, oregano, mynte, bærbuskene, drueranke og rabarbra jeg har i balkongkassa mi. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå