AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Hvis man prøver å forandre MAC-adresse på datamaskinen. Får man automatisk tilbake den opprinnelige MAC-adressen hvis man for eksempel skrur maskinen av og på igjen? Eller er man nødt til å gjøre noe mer, hvis man ikke er fornøyd med hvordan ting fungerer med annerledes adresse? Anonymkode: 4f55c...e5d
Gjest Lykkedykker Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 Hva er det slags ulovligheter du skal drive med da?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 Nå er det jo slik at du ikke kan endre mac-adresse da disse er hardkodet. Men du kan endre mac adresse på drivere... Hva slags tull er det du skal bedrive? eller er du bannet fra fortnite? Anonymkode: 29487...9e7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #4 Skrevet 11. april 2024 Lykkedykker skrev (2 timer siden): Hva er det slags ulovligheter du skal drive med da? Problemet er at enkelte familie-medlemmer har kontrollen på internett, og kan finne på dritt (som for eksempel å sperre enkelte folk fra å bruke internett en stund) hver gang de føler for det. For eksempel hvis jeg er opptatt med noe, og de maser om at jeg skal være med og spille basket eller noe. Eller hvis jeg ser på TV, og de ikke like hva jeg ser på. Så skrur de av hele greia. Så jeg bare lurte på om det kunne være noen vei rundt noe sånn... Anonymkode: 4f55c...e5d
Gjest Lykkedykker Skrevet 11. april 2024 #5 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Problemet er at enkelte familie-medlemmer har kontrollen på internett, og kan finne på dritt (som for eksempel å sperre enkelte folk fra å bruke internett en stund) hver gang de føler for det. For eksempel hvis jeg er opptatt med noe, og de maser om at jeg skal være med og spille basket eller noe. Eller hvis jeg ser på TV, og de ikke like hva jeg ser på. Så skrur de av hele greia. Så jeg bare lurte på om det kunne være noen vei rundt noe sånn... Anonymkode: 4f55c...e5d Er nok nytteløst. De som har kontrollen på internettet kan velge å gi internet kun til sine mac-adresser. Så selv om du endrer din så får du jo ikke tilgang.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #6 Skrevet 9. mai 2024 er det mulig å forandre DHCP-lease, eller noe da? Anonymkode: 4f55c...e5d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #7 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): er det mulig å forandre DHCP-lease, eller noe da? Anonymkode: 4f55c...e5d Det hjelper jo ikke om de sperrer på mac-adresse. Anonymkode: 00aea...9ea
imagineme Skrevet 10. mai 2024 #8 Skrevet 10. mai 2024 Hvis mammaen og/eller pappaen din sier at du må gå ut og få litt frisk luft så er det nok en grunn for det. Spillet/TV-seriene går ikke fra deg. Det gjør kompisene dine hvis du ikke pleier forholdet med de. 1
Gjest Gentleman59 Skrevet 10. mai 2024 #9 Skrevet 10. mai 2024 imagineme skrev (1 minutt siden): Hvis mammaen og/eller pappaen din sier at du må gå ut og få litt frisk luft så er det nok en grunn for det. Spillet/TV-seriene går ikke fra deg. Det gjør kompisene dine hvis du ikke pleier forholdet med de. Applaus! Meget godt svart. Enig.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #10 Skrevet 11. mai 2024 imagineme skrev (22 timer siden): Hvis mammaen og/eller pappaen din sier at du må gå ut og få litt frisk luft så er det nok en grunn for det. Spillet/TV-seriene går ikke fra deg. Det gjør kompisene dine hvis du ikke pleier forholdet med de. Høres mest ut som en typisk Kvinneguiden-kommentar da. Men folk her på Kvinneguiden har vel langt mer peiling på hva slags søppel alle mulige slags "influencere" holder på med til enhver tid, og har neppe noen gode råd ved internett-problemer å komme med uansett. Anonymkode: 8a0c6...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå