Gjest Gjest_hannah_* Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 hei hei peeps:) hør, er det noen som vet hvordan man skal finne den rette bryststørrelsen sin ved hjelp av målebånd? vet man skal måle rett unnder bysten og selve bysten, men hvordan går man videre derifra? man skal legge sammen, trekke i fra osv osv...husker ikke hvordan man gjorde det. kan noen hjelpe meg? klem fra hannah:)
Arkana Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Her står det beskrevet hvordan det gjøres. En inch er forresten ca 2,5 cm.
*Emma* Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 PS. Hvis du feks skal kjøpe brudekjole eller vanlig tøy (ikke bh) så er det målet der puppene er størst som gjelder - ikke under bysten slik som ved BH mål.... Bare sånn i tilfelle du skulle lure på det også
*CHOUCHOU* Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 Hei du, Ga inn pa denne siden og se pa "gode rad". den er veldig kjekk. http://www.triumph.com/no/index.php Husk at bh'en alltid skal passe pa den midterste hempen slik at nar den töyer seg ut litt vil du kunne ga inn et hakk. Husk ogsa at bh'n skal sitte GODT rundt! Dersom den gar i bue bak ryggen er den for stor! Lykke til
Lythande Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 Bh'en skal passe på ytterste hakket, ikke midterste (er ikke alle bh'er som har tre hakk).
Lealaus Skrevet 7. februar 2006 #6 Skrevet 7. februar 2006 Hjelp. Om BH-en skal passe på ytterste hakk, hvilken størrelse er jeg egentlig da? Bruker 70 på innerste hakk nå - kan også bruke 65.. på midterste. Jeg tror ikke 60 finnes? :-P
Saeria Skrevet 7. februar 2006 #7 Skrevet 7. februar 2006 60 finnes, men ikke mange. se her: www.figleaves.com
Gjest Binna Skrevet 8. februar 2006 #8 Skrevet 8. februar 2006 Du burde se på www.bravissimo.com der har de bher helt nedi 60cm!Jeg har prøvd en haug av de "bh- kalkulatorene" og fikk forskjellig svar hver gang... Man er nødt til å prøve selv, gjerne få hjelp i en fin bh- butikk...
Lealaus Skrevet 8. februar 2006 #9 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har fått hjelp i en "fin bhbutikk"; LaLina ;-) De sa 65, men de hadde ikke inne den typen BH jeg liker, så da ble det 70.
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 11. februar 2006 #10 Skrevet 11. februar 2006 Her er en fin side hvor du kan regne ut str: http://www.amandaslille.no/size.php
*Emma* Skrevet 8. april 2006 #11 Skrevet 8. april 2006 Skjønner ikke at disse kan stemme jeg... Den amerikanske linken sier at jeg har så små pupper at jeg ikke trenger BH. Amandaslille sier jeg er en B cup Triumph sier C cup. JEg har nettopp lagt inn silikon i puppene og fikk BH i rett str av kirurgen. Det er en C cup. Hvordan kan den amerikanske da si at jeg har så små at jeg ikke trenger noen BH?
Gjest Binna Skrevet 8. april 2006 #12 Skrevet 8. april 2006 Skjønner ikke at disse kan stemme jeg... Den amerikanske linken sier at jeg har så små pupper at jeg ikke trenger BH. Amandaslille sier jeg er en B cup Triumph sier C cup. JEg har nettopp lagt inn silikon i puppene og fikk BH i rett str av kirurgen. Det er en C cup. Hvordan kan den amerikanske da si at jeg har så små at jeg ikke trenger noen BH? ← Kan det tenkes at det fordi du skrev inn tallene motsatt? Brystivdden der ribbeinsmålet skulle stå og motsatt? Den tabba har jeg hvertfall gjort noen ganger.. Triumph- kalkulatoren er den som stemmer best på meg. Det som irriterer meg mest med de testene er at noen av dem ikke tar høyde for at folk bruker annen str enn de selger. F.eks at brystvidden starter på 75, og cuppen slutter på F...
*Emma* Skrevet 9. april 2006 #13 Skrevet 9. april 2006 Nei jeg gjorde ikke det heller.... Det sto jo bryst m pupp og bryst under pupp..... idiotisk side....
momo Skrevet 9. april 2006 #14 Skrevet 9. april 2006 Synes og de tabellene var veldig rare. På den første ble jeg en 75 DD På den andre en 75 B Og den siste en 75 A Så, så klok ble jeg. Eneste jeg vet er at en A og B vil jeg ikke klare og få puppene mine i. Har på meg en i 75 D nå og den er akkurat passe. Tror nok DD kunne blitt litt stort. Så jeg tror og mener min str er 75D. Men i følge tabellene så tar jeg feil. Jeg får se da, for jeg har bestilt masse bher i 75D, så får se om de passer. Her jeg bor finns ikke den str i en eneste butikk.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #15 Skrevet 9. april 2006 Hvordan kan man ha bh størrelse 85 A når man er 96 over brystet og 85 under brystet?
Gjest Binna Skrevet 9. april 2006 #16 Skrevet 9. april 2006 Hvordan kan man ha bh størrelse 85 A når man er 96 over brystet og 85 under brystet? ← Skjønner ikke hva du lurer på.. 96/ 85 høres ut som 85A for meg det...
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #17 Skrevet 9. april 2006 Jeg fatter ikke det i det hele tatt. Får jo ikke brystene inn i en A-cup jeg, der er middels store, passer akkurat inn i 85B.
Netten Skrevet 9. april 2006 #18 Skrevet 9. april 2006 Jeg fatter ikke det i det hele tatt. Får jo ikke brystene inn i en A-cup jeg, der er middels store, passer akkurat inn i 85B. ← Husk at det er differansen mellom over/under pupp som avgjør cupen.... Altså, en 85A har større cup enn en 70C f.eks.....
Gjest Binna Skrevet 9. april 2006 #19 Skrevet 9. april 2006 Husk at det er differansen mellom over/under pupp som avgjør cupen.... Altså, en 85A har større cup enn en 70C f.eks..... ← Ja, det i tillegg til at de "kalkulatorene" ikke trenger å vise riktig str. Jeg har fått oppgitt at jeg mindre str enn jeg har.. Og en med identiske mål som meg trenger ikke passe samme str heller. Så hvis du får på deg en 85A, så er det ikke det du skal bruke..
Gjest Tristessa Skrevet 9. april 2006 #20 Skrevet 9. april 2006 Sikker på at det ikke er en forskjell på amerikanske og europeiske størrelser når det kommer til koppstørrelse? Mener nemlig at det er en forskjell der, at en amerikansk A er en større enn en europeisk A.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå