Gå til innhold

kan dette være en diagnose?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veit jeg kan dra til lege for å få svar. Bare lurer hva dere tenker. Jeg er en voksen dame med voksne barn. Har alltid hatt.deltidsjobb, fordi jeg blir fort sliten. Jeg liker meg best aleine, koser meg virkelig i eget selskap. Sliter innimellom med uro ( helt siden jeg var ung) i kroppen og kan bli nedstemt, føler på en tomhet samtidig som jeg har det bra. Jeg er veldig rotete og ustrukturert ( går fint på jobb) og har jeg en fridag kan jeg begynne med åtte forskjellige ting; baking, rydde skap, strikke, kjøpe nye strikkeprosjekt som blir liggende, så frø og planter osv...så da har jeg egentlig ikke kost meg, blir bare sliten av det. Jeg har ti forskjellige strikke/ hobbyprosjekt som jeg ikke greier å fullføre, mest fordi jeg går lei og vil ha noe nytt. Jeg inviterer av og til venner og familie, men syns ikke det er så stas...vil aller helst kose meg med katten og hjemme. Har ikke behov for å være sammen med noen egentlig. Bare den nærmeste familie, men syns også det er slitsomt innimellom. Hvis jeg ikke får tid til meg selv, blir jeg skikkelig frustrert og stressa, og sint og lei...Jeg er sikkert introvert. Hva tenker du?

Anonymkode: e98f2...bd2

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...