Gå til innhold

Har du mann som får tilskudd av testosteron?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min fikk første sprøyte i dag, og selv om det sikkert blir bra for han å få opp energi og humør osv, er jeg så bekymret for eventuelle bivirkninger. 

Vil du dele erfaringer?

Anonymkode: cbf14...028

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sammen med en mann som fikk det. Vi var sammen i 8 år. Det gjorde han mye mer stabil i humøret, og han fikk mer energi. Han hadde ingen spesielle bivirkninger.

AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (4 minutter siden):

Jeg var sammen med en mann som fikk det. Vi var sammen i 8 år. Det gjorde han mye mer stabil i humøret, og han fikk mer energi. Han hadde ingen spesielle bivirkninger.

Tusen takk for svar. Fikk han økt sexlyst jevnt over? Mannen min har nok av det, og trenger ikke mer😱

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tusen takk for svar. Fikk han økt sexlyst jevnt over? Mannen min har nok av det, og trenger ikke mer😱

Nei, han var så og si aseksuell både før og etter. Men det kommer nok litt an på utgangspunktet også.

Endret av SPOCA
Skrevet (endret)

Jeg har gått på dette i mange år, men nå virker det ikke lenger, ingen sexlyst lenger. Får ikke til å runke. 

Endret av jaeols
AnonymBruker
Skrevet
jaeols skrev (24 minutter siden):

Jeg har gått på dette i mange år, men nå virker det ikke lenger, ingen sexlyst lenger. Får ikke til å runke. 

Omg. Hvorfor ble du satt på det? Kan ikke legen hjelpe deg?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Omg. Hvorfor ble du satt på det? Kan ikke legen hjelpe deg?

Har bare en testikkel Er i dårlig form. Må ha tilskudd. Det er gel som smøres på. Men ingen sexlyst overhodet. Trasig. 

Endret av jaeols
AnonymBruker
Skrevet
jaeols skrev (20 minutter siden):

Har bare en testikkel Er i dårlig form. Må ha tilskudd. Det er gel som smøres på. Men ingen sexlyst overhodet. Trasig. 

Så ufattelig trasig. Føler med deg. 

AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (1 time siden):

Samme erfaring.

stabilitet humørmessig og mer overskudd. Ingen påvirkning på sexlyst, men det gjør for såvidt ikke noe, da det ikke var en avgjørende indikasjon for oppstart.

Anonymkode: 3b41d...99c

Skrevet

Jeg har ingen bivirkninger  av Tostran. Brukt det i fire år. Fysisk  er jeg i bedre fornæm, da tenker jeg på trening..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...