AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Har en relasjon til en mann jeg har kjent i mange år. Han er en av mine gode venner og er 47 år. Jeg er 46. Så vi er jo godt voksne. Vi er begge skilt og bruker mye tid sammen. Det hender vi kysser og koser litt og vi har satt ord på at vi finner hverandre attraktive. Ingen har tatt opp noe mer. Men for litt siden spurte jeg litt forsiktig hva han tenkte om meg. Han sa mye sånn "vanlig", som at "du er vakker, pen, snill, god, tiltrekkende, klok" osv.... MEN det jeg syns var spesielt var at han sa "jeg føler på en sterk tilhørighet til deg". Av en eller annen grunn gjorde dette inntrykk på meg. Men hva kan det bety, hva legger en mann i det at han kjenner på tilhørighet overfor ei dame? Vil gjerne at menn svarer (også) PS. Det skal sies at han også sa han kjente på kjærlighet men sa raskt at han ikke ønsket si mer rundt det.... 😊 Anonymkode: d751f...797
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 Virker som om dere begge knoter det til for hverandre.. Stiller vanskelige spørsmål det er vanskelig å være ærlig om siden dere fortsatt er i i et vakuum. Enten så får dere hoppe i det, alternativt så ender en av dere opp som den single. Relativt innlysende Anonymkode: d79b4...70d 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Virker som om dere begge knoter det til for hverandre.. Stiller vanskelige spørsmål det er vanskelig å være ærlig om siden dere fortsatt er i i et vakuum. Enten så får dere hoppe i det, alternativt så ender en av dere opp som den single. Relativt innlysende Anonymkode: d79b4...70d Hva er innlysende? Ingenting er innlysende for meg.... Helt seriøst, vennligst forklar hva du mener med det? 😊 Anonymkode: d751f...797 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #4 Skrevet 11. april 2024 Jeg er kvinne, men føler en slik sterk tilhørighet til min bestevenn. Han gjør også det, og vi har åpenbart god kjemi og et bånd til hverandre. Men, vi er svært ulike på det med forhold og romantisk kjærlighet. Han har (slik jeg oppfatter det) et stort behov for å ha kontroll og være selvstendig/fri, og får det derfor vanskelig med å forpliktelse og bindinger. Føler seg raskt låst. Han har prøvd å binde seg til meg, men vi er nå tilbake til å være venner. Han har nok sjeldent store vansker med dette, men jeg kom til å tenke på ham når du skrev at "PS. Det skal sies at han også sa han kjente på kjærlighet men sa raskt at han ikke ønsket si mer rundt det.... " Din har jo vært i forhold før, så han 'kan' nok det bedre enn min. Men det virker som han kanskje er redd for å gå inni noe nytt, evt ødelegge det dere har el.l. Tror en prat er det viktige her. Og så må jo du dele dine tanker med ham også, hva tenker du om han og hva ønsker du for dere to fremover? Anonymkode: 6e5b8...ac1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #5 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne, men føler en slik sterk tilhørighet til min bestevenn. Han gjør også det, og vi har åpenbart god kjemi og et bånd til hverandre. Men, vi er svært ulike på det med forhold og romantisk kjærlighet. Han har (slik jeg oppfatter det) et stort behov for å ha kontroll og være selvstendig/fri, og får det derfor vanskelig med å forpliktelse og bindinger. Føler seg raskt låst. Han har prøvd å binde seg til meg, men vi er nå tilbake til å være venner. Han har nok sjeldent store vansker med dette, men jeg kom til å tenke på ham når du skrev at "PS. Det skal sies at han også sa han kjente på kjærlighet men sa raskt at han ikke ønsket si mer rundt det.... " Din har jo vært i forhold før, så han 'kan' nok det bedre enn min. Men det virker som han kanskje er redd for å gå inni noe nytt, evt ødelegge det dere har el.l. Tror en prat er det viktige her. Og så må jo du dele dine tanker med ham også, hva tenker du om han og hva ønsker du for dere to fremover? Anonymkode: 6e5b8...ac1 Takk for innspill. Ja jeg tror nok en prat blir viktig etter hvert. Ikke enda. Men jeg lurer jo litt når en mann sier sånt. Kan jo være han bare mener det vennskapelig, jeg vet ikke. Flere som tenker noe om dette? 😊 Anonymkode: d751f...797
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Skrevet 11. april 2024 Tilhørighet til en person? Tror han bruker begrepet feil.. Han føler seg vel knyttet til deg. Anonymkode: c06b4...e9d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for innspill. Ja jeg tror nok en prat blir viktig etter hvert. Ikke enda. Men jeg lurer jo litt når en mann sier sånt. Kan jo være han bare mener det vennskapelig, jeg vet ikke. Flere som tenker noe om dette? 😊 Anonymkode: d751f...797 Vennskapelig? Men kysser dere ikke hverandre da? Jeg forstår ingenting av denne tråden. Anonymkode: cdadd...641 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #8 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tilhørighet til en person? Tror han bruker begrepet feil.. Han føler seg vel knyttet til deg. Anonymkode: c06b4...e9d Kan godt være det er det han egentlig mener ja. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vennskapelig? Men kysser dere ikke hverandre da? Jeg forstår ingenting av denne tråden. Anonymkode: cdadd...641 Joda vi kysser men har ikke definert noe. Og vi gjør ikke mer enn det. Jeg syns nettopp derfor det er vanskelig å vite om vi bare er venner fortsatt eller om det har glidd over i noe mer. Derfor jeg spør om innspill her:hva betyr det at han sier han kjenner på tilhørighet til meg..? Rent vennskapelig når menn sier slikt eller mer enn det? Håper du skjønner tråden bedre nå. Ts Anonymkode: d751f...797
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #9 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kan godt være det er det han egentlig mener ja. Joda vi kysser men har ikke definert noe. Og vi gjør ikke mer enn det. Jeg syns nettopp derfor det er vanskelig å vite om vi bare er venner fortsatt eller om det har glidd over i noe mer. Derfor jeg spør om innspill her:hva betyr det at han sier han kjenner på tilhørighet til meg..? Rent vennskapelig når menn sier slikt eller mer enn det? Håper du skjønner tråden bedre nå. Ts Anonymkode: d751f...797 Nei. Kysser du alle vennene dine? Anonymkode: cdadd...641 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #10 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kan godt være det er det han egentlig mener ja. Joda vi kysser men har ikke definert noe. Og vi gjør ikke mer enn det. Jeg syns nettopp derfor det er vanskelig å vite om vi bare er venner fortsatt eller om det har glidd over i noe mer. Derfor jeg spør om innspill her:hva betyr det at han sier han kjenner på tilhørighet til meg..? Rent vennskapelig når menn sier slikt eller mer enn det? Håper du skjønner tråden bedre nå. Ts Anonymkode: d751f...797 Men herregud, det er da umulig å si. Hva mener DU med tilhørighet? Hva mener jeg? Naboen? Alle kan legge ulike valører i ord, helt uavhengig av kjønn. Den eneste som kan svare, er jo han. Ellers ble jeg imponert over alle komplimentene du anser som «vanlige» - den eneste av de der jeg har fått høre tror jeg er «god» 😂 Han sa mye sånn "vanlig", som at "du er vakker, pen, snill, god, tiltrekkende, klok" osv... Anonymkode: 55301...a93 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #11 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei. Kysser du alle vennene dine? Anonymkode: cdadd...641 Ingen andre faktisk.... 😅 Så det er jo NOE der, men.... Det er så forbaska vanskelig å vite.... Ts Anonymkode: d751f...797 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #12 Skrevet 11. april 2024 Kvinne her. Jeg tolker det som at dette er en mann som er redd for å binde seg, og dermed redd for å ta et skikkelig steg. Så da tar dere det såpass gradvis at det blir vanskelig å definere det underveis, kanskje? Pass bare på at det ikke bare fisler ut. Slik du beskriver relasjonen mellom dere er det åpenbart at dere vil mer enn vennskap begge to, og at det er dype følelser og kjærlighet mellom dere. Det er jo det fine med å ha et vennskap i bunnen. Aldri om jeg har fått slike komplimenter av en «kompis». Her er det mer. Med dyp tilknytning tenker jeg han kjenner på trygghet mellom dere, og at dere har historie sammen kanskje? Og at han er knyttet til deg og glad i deg. Anonymkode: 0f644...59d 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #13 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen andre faktisk.... 😅 Så det er jo NOE der, men.... Det er så forbaska vanskelig å vite.... Ts Anonymkode: d751f...797 Nei. Spør ham. Anonymkode: 55301...a93 2
svartkatt Skrevet 11. april 2024 #14 Skrevet 11. april 2024 Hadde spurt om han kunne forklare, for du har tenkt på det, og forstår ikke. Ellers får dere bare boble videre til en av boblene sprekker. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #15 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Men herregud, det er da umulig å si. Hva mener DU med tilhørighet? Hva mener jeg? Naboen? Alle kan legge ulike valører i ord, helt uavhengig av kjønn. Den eneste som kan svare, er jo han. Ellers ble jeg imponert over alle komplimentene du anser som «vanlige» - den eneste av de der jeg har fått høre tror jeg er «god» 😂 Han sa mye sånn "vanlig", som at "du er vakker, pen, snill, god, tiltrekkende, klok" osv... Anonymkode: 55301...a93 Ja 😂jeg vet det er vanskelig å svare på men det kunne jo tenkes noen fikk en tanke om hva det kunne bety utfra situasjonen jeg beskriver. Uansett... Du ble imponert over komplimentene? Når jeg skriver vanlig, så mener jeg at det er helt normalt for han å si dette til meg. Han sier nesten alltid mye fint til meg i den stilen der.... Skjønner at det kanskje høres litt voldsomt ut, ja... 😅 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kvinne her. Jeg tolker det som at dette er en mann som er redd for å binde seg, og dermed redd for å ta et skikkelig steg. Så da tar dere det såpass gradvis at det blir vanskelig å definere det underveis, kanskje? Pass bare på at det ikke bare fisler ut. Slik du beskriver relasjonen mellom dere er det åpenbart at dere vil mer enn vennskap begge to, og at det er dype følelser og kjærlighet mellom dere. Det er jo det fine med å ha et vennskap i bunnen. Aldri om jeg har fått slike komplimenter av en «kompis». Her er det mer. Med dyp tilknytning tenker jeg han kjenner på trygghet mellom dere, og at dere har historie sammen kanskje? Og at han er knyttet til deg og glad i deg. Anonymkode: 0f644...59d Spot on. Han ER redd for å binde seg, grunnet et forferdelig tøft forhold han har bak seg. Han har sagt til meg at om han skal inn i et forhold igjen, så skal han være 100% sikker... eller hvertfall så sikker han kan bli. Så han trenger tid på alt. Det er krevende å stå i for meg. Men ja, det er helt klart noen sterke bånd og følelser mellom oss. Og det at vi kysser tyder jo på mer enn vennskap, det forstår jeg også.... Men å definere noe, det tør jeg ikke spørre om enda. Det er ikke lenge siden han sa han trengte lang tid på å våge noe nytt. Om han hintet til meg, vet jeg jo ikke. Men syns det er positivt at han sier han kjenner på tilhørighet, at han på en måte hører til hos meg, da... Hm... Er lite spent på fortsettelsen kjenner jeg... Takk for ditt innspill, det føltes som du forsto skikkelig hva jeg mente og lurer på. ❤️Ts Anonymkode: d751f...797 1
AnonymMisbruker Skrevet 12. april 2024 #16 Skrevet 12. april 2024 Tilhørighet betyr at han ikke er interessert i andre damer. Sånn sett kan han gjerne bygge et forhold med deg.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #17 Skrevet 13. april 2024 Er det mulig… Anonymkode: cdadd...641 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #18 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det mulig… Anonymkode: cdadd...641 Da er ikke tråden for deg. Du kan fint gå videre uten å kommentere nedlatende. Makan. Anonymkode: 0f644...59d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #19 Skrevet 13. april 2024 Bare husk å være åpen med han om de andre mennene du svært nylig så på som drømmemannen... Anonymkode: ea938...4d4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #20 Skrevet 13. april 2024 Høres litt unormalt ut at dere kysser og koser dere uten å ha sex? Er han impotent? Anonymkode: 45f22...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå