AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Hun tenner på det, og det gjør jeg også det. Hun er derimot ikke så fantaserende av seg, så når vi snakker om rollespill er det ikke så mye å hente fra henne. Det eneste, i forbindelse med playrape hun tenker på, er at en ukjent mann kommer seg inn i huset vårt, sniker seg inn på rommet og tar henne med makt. Det har hun fantasert litt om, selv om hun ikke anser det som spesielt realistisk. Jeg nevner andre scenarioer: Håndverker som er i huset på et oppdrag, hun er på hyttetur og en mann på festen tar henne etter leggetid, hun blir dratt med inn på et hotellrom når hun er på reise etc. Jeg spurte deretter hva hun kunne tenke seg å ha rollespill om, og da ville hun ta den med en mann som kom inn i huset på natten. Hun er ikke så god å forklare hvorfor hun liker det ene eller andre, så hun klarer ikke forklare hvorfor hun liker akkurat denne fantasien - annet enn at det er den hun har tenkt på, selv om hun er enig i at det ikke er spesielt realistisk. Så da er spørsmålet til dere. Kan dere forklare hvorfor hun går for den mest urealistisk fantasien? Anonymkode: cc44d...1d6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 Hvorfor? Det er vel litt tungvint å forestille seg fremmede hotellrom, reiser, håndtverkere osv. Hun ser for seg sitt eget mørke soverom om natten. Ikke masse annet dull. Her er det sexen som er i fokus og ikke settingen. Anonymkode: 42d75...6b2 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hun tenner på det, og det gjør jeg også det. Hun er derimot ikke så fantaserende av seg, så når vi snakker om rollespill er det ikke så mye å hente fra henne. Det eneste, i forbindelse med playrape hun tenker på, er at en ukjent mann kommer seg inn i huset vårt, sniker seg inn på rommet og tar henne med makt. Det har hun fantasert litt om, selv om hun ikke anser det som spesielt realistisk. Jeg nevner andre scenarioer: Håndverker som er i huset på et oppdrag, hun er på hyttetur og en mann på festen tar henne etter leggetid, hun blir dratt med inn på et hotellrom når hun er på reise etc. Jeg spurte deretter hva hun kunne tenke seg å ha rollespill om, og da ville hun ta den med en mann som kom inn i huset på natten. Hun er ikke så god å forklare hvorfor hun liker det ene eller andre, så hun klarer ikke forklare hvorfor hun liker akkurat denne fantasien - annet enn at det er den hun har tenkt på, selv om hun er enig i at det ikke er spesielt realistisk. Så da er spørsmålet til dere. Kan dere forklare hvorfor hun går for den mest urealistisk fantasien? Anonymkode: cc44d...1d6 Er ikke det hele poenget med en fantasi, det å fantasere, nettopp at man ikke er bundet av hva som er realistisk eller ikke? Hvorfor tror du at noen anonyme brukere på et nettforum kan svare på hvorfor kjæresten din fantaserer om det hun fantaserer om? Og hvorfor er det så viktig for deg å plukke fantasien hennes i småbiter og dissekere den? Det er en fantasi. Anonymkode: d4055...18d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå