AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Har hatt noe på gang med en mann i flere måneder nå. Vi prater om alt og har det veldig fint. Vi reiser begge mye med jobb og i går kom temaet tillit opp. Vi snakket om hvor viktig det er å kunne stole på hverandre. Jeg stilte han et hypotetisk spørsmål a la dette. "Hvis du var på firmatur og ei dame la an på deg. Flørtet mye med deg. Kunne du blitt med på det hvis hun kysset deg? Du er jo fortsatt singel, siden vi" bare dater" og ikke har definert mer enda. Og hva om hun prøvde få ligge med deg, kunne du gjort det? " Han svarte" jeg vet ikke"!!!!!!!! 😳 Feil, feil, feil svart ! Hvordan kan han si det? Han dater jo meg? Er det ok å kysse en annen da og til og med kanskje gå til sengs? Hvor er samvittigheten? Bør jeg dumpe han? Jeg hadde jo håpet han ville si at så lenge han dater meg så vil han ikke tillate slikt. Jeg er usikker på om jeg gidder dette mer. Hva bør jeg gjøre? Jeg spurte han selvsagt hvordan han klarte å svare slik? Han sa bare at "man kan jo aldri vite".... 😖😡😥 Anonymkode: faad6...de0 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 Han burde i alle fall dumpe deg Anonymkode: 5826e...bac 16 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har hatt noe på gang med en mann i flere måneder nå. Vi prater om alt og har det veldig fint. Vi reiser begge mye med jobb og i går kom temaet tillit opp. Vi snakket om hvor viktig det er å kunne stole på hverandre. Jeg stilte han et hypotetisk spørsmål a la dette. "Hvis du var på firmatur og ei dame la an på deg. Flørtet mye med deg. Kunne du blitt med på det hvis hun kysset deg? Du er jo fortsatt singel, siden vi" bare dater" og ikke har definert mer enda. Og hva om hun prøvde få ligge med deg, kunne du gjort det? " Han svarte" jeg vet ikke"!!!!!!!! 😳 Feil, feil, feil svart ! Hvordan kan han si det? Han dater jo meg? Er det ok å kysse en annen da og til og med kanskje gå til sengs? Hvor er samvittigheten? Bør jeg dumpe han? Jeg hadde jo håpet han ville si at så lenge han dater meg så vil han ikke tillate slikt. Jeg er usikker på om jeg gidder dette mer. Hva bør jeg gjøre? Jeg spurte han selvsagt hvordan han klarte å svare slik? Han sa bare at "man kan jo aldri vite".... 😖😡😥 Anonymkode: faad6...de0 Du bør dumpe ham. Han er ikke ute etter et forhold. Anonymkode: 8cd33...089 9 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #4 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han burde i alle fall dumpe deg Anonymkode: 5826e...bac Hvorfor det da ? Er det ikke naturlig å spørre hverandre hva slags moral man har? Anonymkode: faad6...de0 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #5 Skrevet 11. april 2024 Det hadde jeg tolket som at han ikke er sikker på noe videre med deg. Hadde han ønsket å sikre seg deg hadde han ikke vært interessert i andre. Nå sier han at han er åpen for "noe bedre", om sjansen kommer. Jeg ville i den situasjonen spurt om det samme gjelder for ham i et forhold? Anonymkode: c9516...b4a 7 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Skrevet 11. april 2024 Hvis du ikke tåler et ærlig svar, ikke spør. Vil du heller ha en kjæreste som lyver til deg? Jeg støtter ham, man vet kanskje ikke. Det betyr da ikke at man synes det er greit. Jeg skal ikke snakke for deg, men vi andre har alle gjort tilgjengelig vi egentlig ikke synes er greit. Anonymkode: 933d7...1dd 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bør dumpe ham. Han er ikke ute etter et forhold. Anonymkode: 8cd33...089 Tenker jeg også. Ble litt satt ut av det. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det hadde jeg tolket som at han ikke er sikker på noe videre med deg. Hadde han ønsket å sikre seg deg hadde han ikke vært interessert i andre. Nå sier han at han er åpen for "noe bedre", om sjansen kommer. Jeg ville i den situasjonen spurt om det samme gjelder for ham i et forhold? Anonymkode: c9516...b4a Enig. Han er jo absolutt åpen for noe annet eller bedre og slik vil jeg jo ikke ha det. Ja skal prate med han igjen men tror nok dette er ferdig fra min side. Ts Anonymkode: faad6...de0 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #8 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hadde jeg tolket som at han ikke er sikker på noe videre med deg. Hadde han ønsket å sikre seg deg hadde han ikke vært interessert i andre. Nå sier han at han er åpen for "noe bedre", om sjansen kommer. Jeg ville i den situasjonen spurt om det samme gjelder for ham i et forhold? Anonymkode: c9516...b4a Ser svaret her ble litt uklart. Jeg ville uansett ha droppet kontakt videre, for han har helt tydelig ikke noen langsiktig plan med deg. Og om han sa at han i forhold ikke er utro, så hadde jeg spurt hvorfor han da syntes det var greit å ligge rundt når man har datet en kvinne en stund. Anonymkode: c9516...b4a 1
Gjest Gentleman59 Skrevet 11. april 2024 #9 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det hadde jeg tolket som at han ikke er sikker på noe videre med deg. Hadde han ønsket å sikre seg deg hadde han ikke vært interessert i andre. Nå sier han at han er åpen for "noe bedre", om sjansen kommer. Jeg ville i den situasjonen spurt om det samme gjelder for ham i et forhold? Anonymkode: c9516...b4a Enig! Om jeg som mann hadde fått tilsvarende svar fra en kvinne så ville jeg oppfattet at hun helgarderte - og dermed avsluttet det hele.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #10 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du ikke tåler et ærlig svar, ikke spør. Vil du heller ha en kjæreste som lyver til deg? Jeg støtter ham, man vet kanskje ikke. Det betyr da ikke at man synes det er greit. Jeg skal ikke snakke for deg, men vi andre har alle gjort tilgjengelig vi egentlig ikke synes er greit. Anonymkode: 933d7...1dd Klart jeg vil ha et ærlig svar. Da får jeg jo avsluttet noe før det går lenger. For for meg er ikke dette innafor og greit. Da har vi vidt forskjellig tanker om vår relasjon. Selvsagt har vi alle gjort ting som ikke er ok, men jeg for min del ville da ha avsluttet med den jeg datet. Ikke fortsatt å holde på med flere. Ble skikkelig irritert og lei meg av det svaret. Men fint han er ærlig. Synd han mister meg. Ts Anonymkode: faad6...de0 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #11 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser svaret her ble litt uklart. Jeg ville uansett ha droppet kontakt videre, for han har helt tydelig ikke noen langsiktig plan med deg. Og om han sa at han i forhold ikke er utro, så hadde jeg spurt hvorfor han da syntes det var greit å ligge rundt når man har datet en kvinne en stund. Anonymkode: c9516...b4a Han har sagt han ikke er av den utro typen. Men syns likevel dette ikke var greit. Når vi er sammen er det fullt fokus på meg og han bruker mye tid på meg. Opplever at han har vært veldig ute etter å få meg. Også kommer det idiotiske svaret? Ikke så rart jeg ble litt såret kanskje..... Jeg dropper kontakt, det har du rett i. Gentleman59 skrev (1 minutt siden): Enig! Om jeg som mann hadde fått tilsvarende svar fra en kvinne så ville jeg oppfattet at hun helgarderte - og dermed avsluttet det hele. Enig. Det er jo slik jeg oppfatter han, at han vil ha muligheten åpen for andre. Kanskje han avslørte at han ikke er ute etter et forpliktende forhold men bare noe useriøst. Forbaska! Ts Anonymkode: faad6...de0 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #12 Skrevet 11. april 2024 Oida.... her ville jeg tatt en avklaring om ekslusivitet, evt avsluttet. Og sånn til neste gang ville jeg kanskje ikke bragt temaet om ekslusivitet på banen med et slikt spørsmål 😅 Anonymkode: 110af...6b9 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #13 Skrevet 11. april 2024 Skulle han jugd TS? Ikke still spørsmål du ikke takler å få ærlige svar på. Jeg hadde dumpet deg Ts. For meg blir det er fisking og du legger opp til en felle. For hadde han jugd ville du holdt det mot han å. Så neste gang får du heller si i fra at du vil ha eksklusivitet. Ikke sånn håpløs fisking du driver med nå. Jeg er dame foresten 👍 Anonymkode: 2c0af...1ea 9 4
Beloved Skrevet 11. april 2024 #14 Skrevet 11. april 2024 Hvorfor spør du om noe så dumt, istedenfor å spørre rett frem om dere kan være eksklusive/være et par? Hvis du ikke uttrykker noe ønske om eksklusivitet, så er det vel ikke rart om ikke han gjør det heller? Kanskje han tilogmed prøver å spille litt "hard to get" siden du virker så nonchalant... 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #15 Skrevet 11. april 2024 "Du er jo fremdeles singel" Er sårende det og, etter flere mnd dating. Kanskje heller på tide å definere? Virker som veldig løs dating. Anonymkode: 87df4...52e 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #16 Skrevet 11. april 2024 Han var i det minste ærlig. Nå kan du selv vurdere hva du vil gjøre videre. Jeg ville tatt en ordentlig prat med hav for å høre hvor dere faktisk står. Anonymkode: ef1d0...838 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #17 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skulle han jugd TS? Ikke still spørsmål du ikke takler å få ærlige svar på. Jeg hadde dumpet deg Ts. For meg blir det er fisking og du legger opp til en felle. For hadde han jugd ville du holdt det mot han å. Så neste gang får du heller si i fra at du vil ha eksklusivitet. Ikke sånn håpløs fisking du driver med nå. Jeg er dame foresten 👍 Anonymkode: 2c0af...1ea Det er jo bra om du hadde dumpet. For om det ikke var tydelig for deg, så er det vanlig at noen er ute etter et forhold om de dater. Om du avslører at du ikke er serriøs om dem og i tilegg etter flere måneder finner det slitsomt at du blir avslørt i noe vedkommende hadde godt å vite for lenge siden, nevn en eneste god grunn til hvorfor det skulle vært fint å beholdt deg videre? Høres ut som ei egoist som blir sur om noen finner ut du er utro, fordi å "spionere" er sååå mye verre en å svikte noen.. Anonymkode: dfb0a...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #18 Skrevet 11. april 2024 Du sier han er singel, da burde du vel ikke bli overrasket. Så hvis du egentlig ønsket et annet svar, så sørg for at han ikke er singel lenger da Anonymkode: 4bf5b...de0 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #19 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): "Du er jo fremdeles singel" Er sårende det og, etter flere mnd dating. Kanskje heller på tide å definere? Virker som veldig løs dating. Anonymkode: 87df4...52e Det er det. Var sånn i starten av forholdet mitt, jeg ville mer, og hun definerte meg som singel etter jeg hadde prøvd meg flere ganger for noe mer seriøst, selv om vi flørtet heftig, så presterte hun å bli sint på meg når jeg knullet noen andre når jeg ga opp etter sikkert 10 forsøk på å skape en varig relasjon. Hun fikk seg en vekker tydeligvis, for plutselig ville hun satse på meg Anonymkode: 4bf5b...de0 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #20 Skrevet 11. april 2024 Slutt å stille slike lurespørsmål!! Hypotetisk meg i ræva. Jeg er dame selv og hadde ikke likt spørsmål som helt tydelig handler om denne konkrete relasjinen, ikke noe hypotetisk i det hele tatt. Anonymkode: 9aa8c...23c 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå