AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Jeg får igjen penger på skatten, men mannen ble skyldig. Leverte min for over 1 mnd. siden. Tror ikke mannen har levert sin enda. Må begge levere før jeg får igjen mine penger? Anonymkode: 85893...07d
Ohnonotagain Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 hentet fra skatteetaten: Ektefeller får skatteoppgjøret samtidig Hvis du er du gift, får du og ektefellen din skatteoppgjøret samtidig – etter at begge skattemeldingene er ferdig behandlet. Om noen av punktene over gjelder ektefellen din, kan det hende dere begge får skatteoppgjøret senere. Hvis ektefellen din får restskatt eller ikke leverte innen fristen, får dere tidligst skatteoppgjørene i juni. 1
Wedding Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 Jeg forstår det slik at dere er gift så ja begge må levere, ektefeller blir lignet sammen når det gjelder formue, derfor må begge ha levert.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #4 Skrevet 11. april 2024 Takk for svar! Får sjekke om han har levert. Har fått pengene på konto ganske kjapt tidligere.. Anonymkode: 85893...07d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #5 Skrevet 11. april 2024 Ohnonotagain skrev (23 minutter siden): hentet fra skatteetaten: Ektefeller får skatteoppgjøret samtidig Hvis du er du gift, får du og ektefellen din skatteoppgjøret samtidig – etter at begge skattemeldingene er ferdig behandlet. Om noen av punktene over gjelder ektefellen din, kan det hende dere begge får skatteoppgjøret senere. Hvis ektefellen din får restskatt eller ikke leverte innen fristen, får dere tidligst skatteoppgjørene i juni. Du sier jo at han får restskatt og da står jo svaret på det du lurer på i klartekst i sitatet ditt fra skatteetaten. Anonymkode: 1d0cd...2eb 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Skrevet 11. april 2024 Ikke sitatet ditt, men sitatet. Anonymkode: 1d0cd...2eb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Skrevet 11. april 2024 Ohnonotagain skrev (55 minutter siden): hentet fra skatteetaten: Ektefeller får skatteoppgjøret samtidig Hvis du er du gift, får du og ektefellen din skatteoppgjøret samtidig – etter at begge skattemeldingene er ferdig behandlet. Om noen av punktene over gjelder ektefellen din, kan det hende dere begge får skatteoppgjøret senere. Hvis ektefellen din får restskatt eller ikke leverte innen fristen, får dere tidligst skatteoppgjørene i juni. Se der ja, da får vel jeg mine skattepenger når mannen har betalt. Ikke ts Anonymkode: 8232a...93c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #8 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Se der ja, da får vel jeg mine skattepenger når mannen har betalt. Ikke ts Anonymkode: 8232a...93c Du må ikke vente til han har betalt, men du får ikke ditt skatteoppgjør før han får sitt. Anonymkode: 1d0cd...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå