Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en mann på 28 som aldri har vært i noe forhold før. Jeg mener selv og får høre at jeg er kjekk å se på, jeg er snill, omsorgsfull og har god oppdragelse og er ikke redd for å betale når jeg er på date. Jeg klarer å prate, og stiller spørsmål og er interessert i motparten, ser vedkommende i øynene (ikke overdrevet) og har god kroppsholdning på date. Jeg får daten til å smile og le (heller ikke overdrevet her heller) så vet ikke hva som er galt med meg!

Felles for alle jeg har datet er at det koker ned til at de mener vi ikke passer. Alle har jeg snakket bra med og det har aldri vært noe kleine situasjoner og når daten har tatt slutt har jeg sittet igjen med inntrykket om at det her det gikk bra og det kommer til å bli flere dater men jeg har aldri klart å komme videre etter andre date. Vansklig dette og er vel ingen fasit men begynner jo å tvile på meg selv.. Jeg mener selv at jeg ikke sikter for høyt når det gjelder utseende (er ikke modeller liksom) og personlighet er viktigere for meg. 

Lykkes kanskje en dag, men noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: b15e3...e62

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dra til asia :)

Anonymkode: 49573...c4e

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du i Oslo? Oppsøk kristne miljøer. Det vrimler av søte unge kristne jenter som ikke finner seg kjæreste.

Feks

Filadelfia

Imi

Storsalen

og sikkert mange flere men har inntrykk av at disse er åpne for nye

Anonymkode: 42190...891

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er du i Oslo? Oppsøk kristne miljøer. Det vrimler av søte unge kristne jenter som ikke finner seg kjæreste.

Feks

Filadelfia

Imi

Storsalen

og sikkert mange flere men har inntrykk av at disse er åpne for nye

Anonymkode: 42190...891

Har datet mange kristne jenter. Er egentlig kristen selv men har prøvd å date ikke kristne også fordi jeg ikke finner noen kristne..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være du går etter en spesiell personlighet eller noe som du ikke matcher med? 

Anonymkode: e5087...5be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan det være du går etter en spesiell personlighet eller noe som du ikke matcher med? 

Anonymkode: e5087...5be

Finner ikke ut av så mye på kun 2 dater da, men jeg syns at de jeg har truffet hittil har vært ganske like som meg:)

AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt tanken på å kreve det? 

Anonymkode: 959fb...c90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du tenkt tanken på å kreve det? 

Anonymkode: 959fb...c90

Kreve hva?

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det høres rart ut. Har du spurt noen av dine nærneste hva de tror?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det høres rart ut. Har du spurt noen av dine nærneste hva de tror?

Nei, men bra tips! Det skal jeg gjøre👍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at du har normalt god kroppshygiene, vasker hender etter dobesøk, ikke smatter, har dårlig bordskikk eller andre ting folk kan reagere på og ikke har veldig sære interesser.

Du er fortsatt ung, og kommer sikkert til å finne noen. Ikke gi opp. Begynn med en hobby eller aktivitet, gjerne noe som mange jenter driver med. 

Anonymkode: 2b56e...622

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Regner med at du har normalt god kroppshygiene, vasker hender etter dobesøk, ikke smatter, har dårlig bordskikk eller andre ting folk kan reagere på og ikke har veldig sære interesser.

Du er fortsatt ung, og kommer sikkert til å finne noen. Ikke gi opp. Begynn med en hobby eller aktivitet, gjerne noe som mange jenter driver med. 

Anonymkode: 2b56e...622

Hehe, dusjer 2 ganger om dagen, pusser tenner 3 ganger om dagen. Og jeg har blitt oppdratt bra fra jeg var liten. Jeg spiser opp maten, spiser ting jeg egentlig ikke liker når jeg er ute og har generelt god folkeskikk og er høflig med både daten og folk rundt på date. Jeg liker bil, båt og motorsykkel, friluftsliv så ja. Er vel en standard type?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvor bor du TS? Det kan ha noe med at du bor på et sted med få kvinner.

Sjekk kommunen din her: https://www.ssb.no/statbank/table/07459/

Husk å sjekk din aldersgruppe eller de litt yngre. Ikke hele befolkningen.

Kvinner er veldig selektive på datingapper, men blir mer normale når du møter dem i virkeligheten. Å være sosial er nødvendig for å få kjæreste i dag. Fordi kvinnene ikke kommer til deg og bare vanker i sine vandte omgivelser. Det er du som må komme til dem og møte dem der de er.

Endret av Hermann
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper jo det står bra til med deg, siden du får dates :) 

Ta tiden til hjelp.

Min mann var som deg før vi ble sammen, og vi er godt etablert nå. Vi møttes når han var 30.

Anonymkode: cfdf6...76c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På tilbakemeldingene du har fått kan det høres som at de ikke føler på den kjemien de ønsker. Det virker som at du er opptatt av å gjøre alt riktig, kanskje du framstår som veldig korrekt? Da kan det være vanskelig å føle på en genuin kontakt. Prøv å koble deg på, være interessert og ikke minst dele fra eget liv og relatere deg til andres historie. Kanskje også viktig å tørre å vise litt svakheter? 

Og hvis du egentlig er kristen vil jeg råde deg til å forsøke igjen i de miljøene og komme i prat med de der. Jeg traff min mann som voksen i dette miljøet, og det skulle bare én date med en kjemien klaffet med for å få meg kjæreste😊Men da gav vi begge av oss selv for å finne denne kjemien. 

Anonymkode: caa09...d01

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dere blir for like om du velger kvinner som er lik deg? Flørter du? 

Anonymkode: 1c283...c78

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kanskje dere blir for like om du velger kvinner som er lik deg? Flørter du? 

Anonymkode: 1c283...c78

Jeg prøver å være litt morsom, blikkontakt er jo viktig. Kikker henne i øynene når jeg snakker til henne, så prøver jeg å kikke litt på hun når vi ikke har blikkontakt også;)

AnonymBruker
Skrevet
Hermann skrev (3 timer siden):

Hvor bor du TS? Det kan ha noe med at du bor på et sted med få kvinner.

Sjekk kommunen din her: https://www.ssb.no/statbank/table/07459/

Husk å sjekk din aldersgruppe eller de litt yngre. Ikke hele befolkningen.

Kvinner er veldig selektive på datingapper, men blir mer normale når du møter dem i virkeligheten. Å være sosial er nødvendig for å få kjæreste i dag. Fordi kvinnene ikke kommer til deg og bare vanker i sine vandte omgivelser. Det er du som må komme til dem og møte dem der de er.

Har tenkt på en annen ting også, på tinder f.eks. er det nesten bedre å spørre om date med en gang enn å stille spørsmål om hvor de bor, hva de jobber som etc? Er jo bare å møtes så man kan spørre irl:)

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en fantastisk fin  mann. Tipper det eneste du gjør feil er at du er så opptatt av å gjøre ditt beste og være ditt beste for damene du dater at du ikke greier å være helt tilstede og dermed ikke klarer skape spenning. Husk og at tiltrekning går 2 veier..det er litt vanskelig å fange opp hva DU følte. Ville du ha dampende sex og storslagent bryllup med alle disse damene du har møtt som har avvist deg, eller ble du helst lei deg fordi de gav deg en følelse av å ikke være bra nok? Hadde DU noen spede følelser for dem? Og hvordan viser du at du liker noen? Ser du etter tegn på om kvinner liker deg? Kvinner er ikke anderledes enn menn. Kvinner ser mye på menn de liker, blir glade av å møte han, blir usikker, stresset og klein, kommer "tilfeldigvis borti" han, ler mye og har stjerner i øynene.

Anonymkode: 6afa9...eee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du høres ut som en fantastisk fin  mann. Tipper det eneste du gjør feil er at du er så opptatt av å gjøre ditt beste og være ditt beste for damene du dater at du ikke greier å være helt tilstede og dermed ikke klarer skape spenning. Husk og at tiltrekning går 2 veier..det er litt vanskelig å fange opp hva DU følte. Ville du ha dampende sex og storslagent bryllup med alle disse damene du har møtt som har avvist deg, eller ble du helst lei deg fordi de gav deg en følelse av å ikke være bra nok? Hadde DU noen spede følelser for dem? Og hvordan viser du at du liker noen? Ser du etter tegn på om kvinner liker deg? Kvinner er ikke anderledes enn menn. Kvinner ser mye på menn de liker, blir glade av å møte han, blir usikker, stresset og klein, kommer "tilfeldigvis borti" han, ler mye og har stjerner i øynene.

Anonymkode: 6afa9...eee

Felles for alle jeg har datet er at jeg har vært interessert og nysgjerrig på hvem de er og ville blitt mer kjent. Jeg prøver å vise at jeg er interessert ved å ha god og trygg kroppsholdning og ser dem i øynene når jeg snakker med dem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...