AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Jeg bruker ulike metoder for å håndtere uro. På den måten er det lettere å kamuflere problemer. Det er ikke med hensikt, bare ser at det er blitt sånn. Kan shoppe altfor mye, men ikke så mye at økonomien ryker. Når jeg shopper for å dempe stress kjøper jeg bare ting jeg egentlig ikke liker eller trenger og ender gjerne med å kvitte meg med det igjen. Kan spise altfor mye eller altfor lite men siden jeg veksler varierer vekta innen det normale. Jeg kan drikke for mye, men såpass sjelden at det ikke anses som et stort problem. Jeg opplever ikke at drikke hjelper særlig, får bare mer uro og derfor fortsetter jeg ikke med det. Kan trene altfor mye, mer enn jeg er trent til og slik at jeg bare blir svakere og svakere eller bli passiv og trene altfor lite. Ønsker så inderlig å leve mer balansert. Er det andre som har det sånn, vanskelig med å regulere seg? Jeg prøver nå å bare stå i det, puste dypt, si til kroppen at jeg er trygg, og bare håpe det går over men jeg synes det er så vondt. At hele kroppen er vond og jeg bare vil bort fra den. Pleier ofte å distansere meg fra kroppen når jeg ikke har mulighet for de dempende strategiene. Koble fra på en måte. Men det er som om energien stenges ned samtidig. Anonymkode: 17d30...691
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 Går du til behandling? Hva kommer uroen av? Anonymkode: ca1e3...515
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går du til behandling? Hva kommer uroen av? Anonymkode: ca1e3...515 Nei. Godt spørsmål. Hvilke situasjoner? Når? Kommer egentlig av alt som skjer i livet, og verst ved uforutsette ting. Alt stresser meg, lyder, relasjoner, forventninger og hverdagskabalen. Anonymkode: 17d30...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå