Gå til innhold

Favoritt stilling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun liggende på rygg, jeg ligger foran henne med hodet mellom hennes ben, og kysser/slikker henne til orgasme før jeg  kryper oppover og vi avslutter i «misjonær» der jeg kommer inne i henne 🥰

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Geojak skrev (3 minutter siden):

Hun liggende på rygg, jeg ligger foran henne med hodet mellom hennes ben, og kysser/slikker henne til orgasme før jeg  kryper oppover og vi avslutter i «misjonær» der jeg kommer inne i henne 🥰

Enig i at dette er det aller beste, evt 69 før misjonær🥰

Anonymkode: f134f...1eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Geojak skrev (1 time siden):

Uff, å bli slikket er kjedelig og misjonær er skikkelig kjedelig 

Anonymkode: 18d65...f5d

Skrevet
On 4/12/2024 at 5:48 AM, AnonymBruker said:

ffd3532d-a55e-4170-be62-19272d92f70c.png
Variant av denne. Fungerer bra om en eller begge er av litt større "volum" :)

Anonymkode: 86a89...a5a

Kan varieres ved at en av partene drar den andre inn ... begge kan faktisk bli knulla. Høyt på lista.

• Liker 1
Skrevet

Denne er favoritten her i huset. Nær og intim, og mulighet for å at jeg kan komme dypt inn i henne. Hun kan variere vinkler og dypder, men siden jeg kan hjelpe til med armene under rumpa hennes blir det ikke for slitsomt.

Også rom for at hun kan lure en hånd ned mellom oss ... eller at hun lener seg litt tilbake slik av vi begge kan se at jeg glir inn og ut av henne.

Chef's kiss.

Lotus.png

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Geojak skrev (12 timer siden):

Det er så himmelsk deilig 🤩🥰

Anonymkode: 2e501...12b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (9 timer siden):

Denne er favoritten her i huset. Nær og intim, og mulighet for å at jeg kan komme dypt inn i henne. Hun kan variere vinkler og dypder, men siden jeg kan hjelpe til med armene under rumpa hennes blir det ikke for slitsomt.

Også rom for at hun kan lure en hånd ned mellom oss ... eller at hun lener seg litt tilbake slik av vi begge kan se at jeg glir inn og ut av henne.

Chef's kiss.

Lotus.png

Hos oss er han sterk, men jeg lubben.  Tror du vi kunne klart denne selv om jeg ikke er så liten og nett som før?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva liker du da? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hver sin lyst, alle kan ikke like det samme 😉

vi synes dette er intimt og nært, og vi nyter både slikking og misjonær.
om du synes det er kjedelig, kan du jo dele hva du mener er best.

AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (3 timer siden):

Hva liker du da? 

Å bli tatt bakfra, vaginalt. Ri.. 

AnonymBruker
Skrevet

Cowgirl, evnt. Pronebone. Hilsen mann 28

Anonymkode: abdc3...db7

AnonymBruker
Skrevet

Her foretrekker begge TV-stillingen.

Anonymkode: 542f7...ce7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å bli tatt bakfra, vaginalt. Ri.. 

Det er også fine stillinger, men noen kan jo tenke det også er kjedelig 😉

Her var det jo,spørsmål om favoritt stilling. 

Men generelt tror jeg det er viktig å variere, samme hver gang kan bli kjedelig, så variasjon er en favoritt 😊

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvilken type sex vi har.

• Trøtte-sex/Våkne-om-mårran: Langsomt i teskje-stilling. Bare kjenne hver eneste centimeter av han gli langsomt inn og ut av meg. Går ofte over i neste punkt:
  • Kose-sex: Misjonær. Intimt og nært, tett omslynget, varmt og trygt
  • Dominant-sex: Bakfra/Doggy-style. Gjerne med buttplug, heftige klaps på stumpen, kraftig grep om hestehalen min eller hoftene. (Når vi har våre BDSM-aftener: Jeg har bl.a. på et bredt halsbånd og han holder stramt i lenkekjettingen mens han tar meg hardt bakfra)

Anonymkode: a2690...565

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bakfra. En kan hamre løs og slippe fantasien fri.

Anonymkode: 1caf0...7ea

AnonymBruker
Skrevet

Liker best å ha pikken inni🤪

Anonymkode: e21f3...097

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bakfra. En kan hamre løs og slippe fantasien fri.

Anonymkode: 1caf0...7ea

Hva vil det si å slippe fantasien fri? At du ikke ser ansiktet hennes og later som at hun er en annen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.4.2024 den 5.48):

ffd3532d-a55e-4170-be62-19272d92f70c.png
Variant av denne. Fungerer bra om en eller begge er av litt større "volum" :)

Anonymkode: 86a89...a5a

Hva heter denne stillingen?

Anonymkode: 3bb73...abe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva heter denne stillingen?

Anonymkode: 3bb73...abe

Denne gjør vi også ofte 🥰🥰 

Skrevet
On 4/14/2024 at 9:08 AM, AnonymBruker said:

Hos oss er han sterk, men jeg lubben.  Tror du vi kunne klart denne selv om jeg ikke er så liten og nett som før?

Ja, tror du skal være veldig lubben og han veldig tynn og skranten om ikke dette skulle fungere. Så lenge du kan ri han, så funker det veldig bra... for det er jo ikke noe annet en cowgirl, bare litt mer oppreist. Om noe burde det fungere bedre siden du også får støtte fra ham og du kan sitte mer oppreist.
Har prøvd denne stillingen med hell med ei som var litt større og det var like bra da. Ikke noe problem for oss begge å komme.

Det blir mindre rom for å "ri" i denne stillingen enn i vanlig henne-på-topp. Men det er også det som gjør den mer nær og intim. Man sitter tettere og kan kline, men det blir mindre inn-og-ut. Hos oss er det kanskje mer at jeg "drar henne innpå" enn at hun rir...
Bonus er at det blir mindre stimulering av penis, men desto større mulighet for stimulering av klitoris. Penis-vagina-vinkel blir mye som misjonær når han er legger seg litt ekstar godt over/oppå henne. Det er en stilling hvor man kan holde på litt (enda et pluss for intimitet og nærhet) og nyte hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...