Gå til innhold

Favoritt stilling.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner og menn...Hva er favoritt sex stillingen og hvorfor? Her er det henne på toppen. Hun styrer vinkel og hastighet. Ender oftest med intens squirtorgasmer på rekke og rad😛....og jeg får nyte synet av nesten hele henne🤩

Anonymkode: d8adc...fc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hardt bakfra og holder i armene hennes og hun begraver hode i puta og hyler. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig «misjonær». 
hvorfor er litt vanskeligere å si konkret. Smak og behag💁🏼‍♂️. Praktisk og enkelt. 
Den fysiske sensasjonen kan jeg ikke si jeg merker noe særlig forskjell på i mellom ulike stillinger. Da blir det bytte av stillinger for bytte sin del. 

Anonymkode: 5cbdc...5c0

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva vi gjør. Når det nærmer seg at jeg kommer liker jeg 69 med henne nederst. Da har jeg full kontroll og kan gå dypt i munnen hennes når jeg kommer.

Anonymkode: 15f29...7b9

AnonymBruker
Skrevet

Hun rir meg til jeg kommer.

Anonymkode: 95610...1ef

Skrevet

Doggy.. Treffer alle de rette pungtene, og han kan dra meg i håret! 😃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Misjonær. Fingrer henne som regel samtidig. Hun trenger det for å komme.

Det nært og deilig med mye hudkontakt. Jeg har tilgang til å kysse munn og pupper. (Joda. Det går helt greit å komme til)

Anonymkode: 0f7bd...219

• Liker 1
Skrevet

Doggy uten tvil..Full kontroll og hoftene i et jerngrep alternativt hodet i et jerngrep etter håret.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kvinner og menn...Hva er favoritt sex stillingen og hvorfor? Her er det henne på toppen. Hun styrer vinkel og hastighet. Ender oftest med intens squirtorgasmer på rekke og rad😛....og jeg får nyte synet av nesten hele henne🤩

Anonymkode: d8adc...fc1

Slitsom stilling ,liker best misjonærer. Kan da også bruke fingre/womanizer,kysse osv. Sprut orgasmer er bare søl🙈🙊

Anonymkode: f13c7...ccd

• Nyttig 1
Skrevet

Best visuellt liker jeg doggie. Men nytelsesmessig er det misjonær. Treffer litt annerledes når jeg er inni henne på den måten,som føles mye bedre for meg. Liker også at hun er på topp,og sitter på huk med beina stående om det går an å si. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Doggy…

Halsbånd lenker fast til veggen, blindfold og gjerne hendene festet.

Anonymkode: 5328d...6b8

Skrevet

Administrerende direktør

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Fant80 said:

sitter på huk med beina stående om det går an å si. 

Nei, det går faktisk ikke an å si.

Sitte på huk med beina stående, wtf

Anonymkode: d601a...2ef

• Liker 1
Skrevet

Push-up stillingen. 😉 

Skrevet

Vet ikke om jeg har noen favorittstilling.. Jeg liker alle stillinger der dama jobber ivrig for å oppnå orgasme, da blir det jo naturligvis mye pusting og pesing med masse godlyder. Så jeg er mere opptatt av godlyder, enn å være opptatt av hvilken stilling det er. Skulle jeg alikevel velge ei stilling, så blir det de ei stilling der hun gnikker klitten hardt mot meg og bruker musklene. Dvs, pikken får liten bevegelse.. som gjør meg mere utholdende og hun mindre utholdende. Det gjør at hun styrer sin egen orgasme best, uten å bli forstyrret av det jeg gjør. Det eneste jeg gjør er å stryke henne over ryggen og krafser i nakken, da kjenner hun hvor godt det hun gjør er for meg.. 

Men samleiestillinger er ikke min favoritt, jeg er mest glad i sex med oral😉

AnonymBruker
Skrevet

ffd3532d-a55e-4170-be62-19272d92f70c.png
Variant av denne. Fungerer bra om en eller begge er av litt større "volum" :)

Anonymkode: 86a89...a5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

69 med hun øverst, da kan jeg ta imot squirt og alt som måtte komme, og har en nydelig utsikt.

Anonymkode: 8a880...3c3

AnonymBruker
Skrevet

Varierer fra partner til partner. 

Anonymkode: 3821c...0c4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

ffd3532d-a55e-4170-be62-19272d92f70c.png
Variant av denne. Fungerer bra om en eller begge er av litt større "volum" :)

Anonymkode: 86a89...a5a

Med volum mener du tjukk/lubben?

Anonymkode: 2e501...12b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...