AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Hvor lenge var dere sammen og hvorfor ble det slutt? Hadde dere barn sammen? KOntakt i ettertid? Anonymkode: 8b182...a2a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 Før jeg traff mannen hadde jeg bare noen korte forhold, typ måneder, uten å bo sammen. Det ble alltid slutt fordi jeg ikke følte at det var rett, eller at jeg så praktiske utfordringer, som et ønske om å bo på ulikt sted på slutt. Tror jeg fortsatt har alle på de SoMe kanalene som fantes den gangen, og kan fint finne på å ta en prat og kaffe med han ene, som var en venn før vi prøvde ut et forhold som ikke var rett for oss. Da jeg traff mannen så var alt bare rett. Både følelsesmessig og praktisk. Det er 15 gode år siden nå. Anonymkode: a0c63...a31 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 Vi var sammen et års tid. Det ble slutt fordi vi var på ulike steder i livet. Han ønsket å gifte seg og få barn. Jeg hadde akkurat kommet inn på et universitet et annet sted i landet. Vi har truffet hverandre et par ganger i ettertid, sammen med våre nye partnere. I tillegg er vi FB venner. Han er en flott fyr, har ikke noe negativt å si om ham. Vi kunne nok fått et godt liv sammen. Heldigvis er både min mann og han «en av de rette», så jeg slipper å angre. Anonymkode: 50cd6...f68 2 1
Phoenix Heart Skrevet 11. april 2024 #4 Skrevet 11. april 2024 (endret) Det ble slutt fordi han var manipulerende og kontrollerende. Var sammen i ca to år, ingen barn og null kontakt. Endret 11. april 2024 av Freyja Valkyrie 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #5 Skrevet 11. april 2024 Han dret seg ut, og i stedet for å ta tak i det så ghostet han meg i lang tid. Skjønte da at han dret i forholdet. Har null kontakt nå. Anonymkode: fbed7...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Skrevet 11. april 2024 Det ble slutt for han fant seg ny dame mens vi var sammen. Hadde da barn på 5 og 2 år. Dette er lenge siden, samarbeider godt om ungene i dag og har grei kontakt sånn sett. Anonymkode: 7a9ec...103 2
Bombasi Skrevet 11. april 2024 #7 Skrevet 11. april 2024 (endret) Vi var sammen i mange år. Det ble slutt fordi vi vokste ifra hverandre. På ekte. Vi dro i forskjellige retninger over tid, helt til vi kolliderte på flere grunnleggende måter og ikke kunne leve sammen mer. Synd, for hun var fantastisk og vi hadde det veldig bra på mange viktige områder. Heldigvis ingen barn involvert. Det er noen år siden nå, og vi har hatt kontakt hele veien. Hun kommer på besøk til meg i ny og ned. 100% vennskapelig. Det er koselig. Men skulle jeg en dag finne meg ei ny ei så vil all kontakt brytes. For så viktig er det ikke. Endret 11. april 2024 av Bombasi 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #8 Skrevet 11. april 2024 Det ble slutt fordi han skulle bli far og jeg ikke skulle bli mor. Vi har ingen kontakt i dag. Han er heller ikke sammen med barnets mor... Anonymkode: 6ea32...9b2 3 2 1
Eva-Lena Skrevet 11. april 2024 #9 Skrevet 11. april 2024 Var sammen i over 20 år og han var utro i minst 2.5 år. Han valgte henne og ga samtidig fullstendig faen i våre barn. Han var en av de som fordømte utro folk. Vi kjente flere som hadde vært utro og han var svært lite imponert over de. Så går han hen og gjør det selv. 4 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #10 Skrevet 11. april 2024 Jeg gjorde det slutt da jeg så hvor dårlig mor hun var for sitt barn(kjeftet på barnet, og kommanderte barnet) + alt hun gjorde for å hindre eksen til å være far for sitt barn.. Hadde vært sammen i nesten 1 år når jeg sa det var ok å introdusere barnet for meg. Hun ønsket at jeg skulle ta papparollen allerede etter 3 måneder. Hun var nyutdannet jurist. Anonymkode: 54ed3...cbf 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #11 Skrevet 11. april 2024 Har to ekser. Han første ble det slutt med fordi forholdet var destruktivt for oss begge. Han behandlet meg dårlig på den måten at han konstant løy for meg, gikk bak ryggen min og forsøkte å være utro, men dessverre for han fikk han ikke napp med noen. Jeg endte blant annet opp med å være utro mot han, som en slags hevn eller "se på hva jeg får til som du ikke får til"-greie. Var ung og dum, rundt 18-19 år. Vokste på denne dårlige erfaringen (det hjalp ikke meg akkurat, gjorde bare vondt verre). Var ikke sjeldent vi kranglet og han brukte silent treatment mot meg flere ganger. Vi var ikke bra for hverandre og klarte ikke kommunisere selv om vi snakket mye. Jeg gjorde det slutt. Han andre ble det slutt med fordi jeg mistet følelsene for han etter at han var utro med en kvinne over nettet. I tillegg forverret dette min allerede dårlige psykiske tilstand. Gikk raskt nedover. Etter vi flyttet sammen innså jeg at vi ikke passet så godt sammen likevel, det var på en måte et "rusha" forhold. Jeg gjorde det slutt når vi begge ble enige om at det kom ikke til å ordne seg. Anonymkode: 9fc4f...652 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #12 Skrevet 11. april 2024 Fordi vi av ytre omstendigheter som ingen av oss kunne kontrollere måtte være borte fra hverandre over lang tid. Forholdet tålte dessverre ikke det. Synd, for han er en veldig bra mann. Anonymkode: f1257...8c1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #13 Skrevet 11. april 2024 Sist X som var et avtalt forhold gjorde jeg det slutt fordi jeg var redd han. Var i lag ca et halvt år. Ingen kontakt i dag. Anonymkode: d3928...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #14 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvor lenge var dere sammen og hvorfor ble det slutt? Hadde dere barn sammen? KOntakt i ettertid? Anonymkode: 8b182...a2a Bodde sammen i ca 5 år. Ble slutt fordi vi gikk litt lei som kjærester. Har ikke barn sammen. Relativt mye kontakt i ettertid. Hun er en god venn. Anonymkode: b482b...4d4 1
Mufasa90 Skrevet 11. april 2024 #15 Skrevet 11. april 2024 Var sammen i nesten 5 år. Veldig nylig gjort det slutt. Langdistanse, samt at andre personen var veldig sjalu og kontrollerende. Typ, ble forbannet om jeg bare spilte med andre og sammenlignet dette med at da kunne hun ha sex med andre menn. Null kontakt i etterkant. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #16 Skrevet 11. april 2024 Jeg gjorde det slutt pga hennes sjalusi. Drama og forsøk på å kontrollere meg ga meg helt avsmak for henne. Ingen barn heldigvis Anonymkode: 7c272...a9e 1
svartkatt Skrevet 11. april 2024 #17 Skrevet 11. april 2024 1. Avstand. 2. For mye for fort og for tidlig, kort fortalt. 3. Ting som ikke stemte. 4. Mer venner enn kjærester, og jeg måtte flytte hjem, ta meg av min egen helse. Mellom 1 måned og 3 år, eller mer. Spørs hvordan du ser på det. Ingen barn. Har hatt varierende mengde kontakt. 1
Lodott Skrevet 11. april 2024 #18 Skrevet 11. april 2024 Vi mistet regelrett den romantiske forbindelsen mellom oss. Vi var ikke kjærester men, venner… Har fremdeles kontakt, vi lager mat en gang i blandt eller reiser på teltturer sammen. Det å reise på turer vil nok opphøre når jeg treffer en ny dame jeg ønsker å satse på, men middag + skravling en gang i blandt ønsker jeg å beholde. Vi var sammen i 9 år, samboeren i 8 år. Ingen barn. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #19 Skrevet 11. april 2024 Jeg har to langvarige forhold. I det første avsluttet jeg fordi forholdet etter noen år føltes som to søsken som bodde sammen. I det nåværende forholdet er jeg i ferd med å avslutte fordi det føles som om jeg bor med min egen bestemor. Hun vil snakke om politikk med meg og drikke kaffe sammen, men det er også alt. Det er mer krevende denne gangen pga hus, barn, økonomi etc. Anonymkode: 5ad8d...284 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #20 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lenge var dere sammen og hvorfor ble det slutt? Hadde dere barn sammen? KOntakt i ettertid? Anonymkode: 8b182...a2a Sammen i 4 år-ish. Barn sammen. Ble slutt fordi vi var unge da vi ble sammen og vokste fra hverandre. Vi har ofte kontakt, han er en bra fyr, og en veldig god pappa. Mest kontakt i forbindelse med barnet, men er vel noen snaps her og der once in a blue moon. Anonymkode: cc110...442 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå