AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Det har vært slutt mellom meg og min eks siden sønnen vår var baby. Jeg har fulgt opp bokstaveligtalt alt som har med han. Han har diagnosen barneautisme og adhd. Han går i 2 klasse nå. Samværet med faren er annenhver helg og en uke dag andre uken. Når far har sønnen vår i ukedagene så gjør han ikke leksene. Da må gutten ta igjen dette på helg og jeg kjenner jeg blir så frustrert. Prøvd å snakke med far om det, men han ignorerer mine telefoner og meldinger. Lærer har også sendt melding til han om at han må følge opp bedre. Gutten tar heller ikke adhd medisinen sin. Så nå har jeg måttet fått skolen til å gi han medisinen sin eller så stikker jeg innom skolen på morgenen selv å gir han. Noe som er svært slitsomt for meg og min arbeidsgiver. Gutten kommer også forsent på skolen, glemmer skolesekk og gymtøy. Hva gjør jeg? Det går bare utover gutten og far ønsket helst 50/50. Men det fikk han ikke gjennomslag for i retten da vi var der for 2 år siden. Vi inngikk forlik på ordinært samvær. Med lovnader om å følge gutten vår opp. Alle møter med bup, leger og skole er det jeg som drar på. Sjeldent han bryr seg såpass å møte opp engang. Han vet ikke når skolen og sfo åpner/stenger. Får stadig telefoner om gjenglemte ting og jeg må alltid fikse. Har begynt å sagt nei og at dette må han ordne opp i selv. Da blir han bare sint på meg og sier jeg er dårlig mamma som ikke bryr meg. Jeg er sliten og utbrent. Ikke av sønnen vår, men å må deale med en far som ikke gjør et gram for å bedre situasjonen vår. Anonymkode: f81b4...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå