Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Er så dårlig på å sy sammen ting slik at sømmen ikke synes. Tror dere det går greit å lage denne lua på rundpinne? Lue
Gjest gaja ii Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 siden du skal strikke sammen masker etterhvert kommer det til å bli ganske trangt på rundpinnen. Jeg ville brukt fem strømpepinner (evt. kan du jo selvsagt skifte til det på slutten)....
Lizzie Skrevet 8. februar 2006 #5 Skrevet 8. februar 2006 Det vil da være en ganske tykk og snodig rundpinne? Jeg ville nok ha valgt strømpepinner til denne.
Gjest Madeline Skrevet 8. februar 2006 #6 Skrevet 8. februar 2006 Det vil da være en ganske tykk og snodig rundpinne? Jeg ville nok ha valgt strømpepinner til denne. ← Du får rundpinner i flere lengder og tykkelser. Jeg har selv liggende rundpinner som jeg har brukt til luestrikking og det har gått helt fint. Men når du begynner og strikke sammen masker mot slutten, må du nok over på strømpepinner.
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #7 Skrevet 8. februar 2006 Takk for tips om strømpepinner. Det finnes også rundpinner i forskjellige lengder har noen som er fine til luer, men jeg må over på rundpinner når jeg kommer i gang med fellingen. Skal kjøpe garn i dag. så dere får rapport til over helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå