Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, holder på å skriver masteroppgaven min. Jeg skal levere om noen uker, og har lyst til å kjøre den gjennom en plagiatkontroll for å være på den sikre siden. Er det noen som har en god nettside å anbefale? 

På forhånd, takk!

Anonymkode: 1e91b...fe6

AnonymBruker
Skrevet

Ville snakket med noen av biblotikarene på universitetet du studerer ved. De har ofte meget god kunnskap på referering / plagiering å kan sikkert kjøre oppgaven igjennom et program for deg også.

Anonymkode: 863ab...0b4

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å være redd for plagiatkontrollen hvis du ikke har plagiert. Jeg har godtatt oppgaver som har fått 30% i plagiatkontroll fordi det bare har dreid seg om direkte sitat med referering, og jeg har meldt oppgave med 5% plagiat til fusk som har ført til utestenging fordi det var plagiat, men endring av nøkkelord i setninger gjorde at det ikke slo ut på plagiatkontroll. 

Hvis du har kopiert fra en tidligere masteroppgave, bok eller din tidligere oppgave som allerede har gitt deg studiepoeng uten å referere til disse, er det plagiat. Det er større sannsynlighet for å vinne i lotto uten å ha spilt enn å skrive det samme som andre uten å ha lest deres oppgave, så hvis det er det du er redd for, kan du ta det med ro. Skrivestil er litt som fingeravtrykk.

Anonymkode: ea63f...eee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En vennine av meg hadde direkte avskrift av en masteroppgave. Det var veldig mye som var likt og plagiatkontroll tok ikke dette. Hun fikk B på oppgaven.

Årsaken var at oppgaven hun kopiert av var skrevet på engelsk, mens hun skrev på norsk.

Anonymkode: 4c761...180

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...